![]() |
Ik vind het geen gezicht, hoe kom je er bij dat je zo'n auto mooier maakt door hele stukken zwart te rollen:confused:
Rol hem dan gelijk naar de sloop :D En voor een Jetta is dit juist Old school :D |
je hebt gelijk ook . laat em voorlopig eens in de orginele staat/kleur .
|
hey buurman zijn er nog updates :D ??
|
weinig weinig . druk opzoek naar een setje leuke velgen en deurbakken om veder te kunnen :rock:
|
Leuke jetta, en de kleur gewoon laten zoals die nu is ;)
|
waar blijven de updates buurman :D :D :D :D !!!!!!!!!!!!
|
Vet hoor je jetta.....!!!! En idd niet rollen, maar zo laten.
|
Gisteravond nog even dakdragers en een bijpassend rekje wezen halen . :rock:
Zie de foto's :D . ( thx buurman ) Het is even wenen maar dan heb je ook wat . Nu nog even op leuke ski's uit om het plaatje compleet te maken . |
Mooie sjetta :thumbup: niks meer aan doen :thumbup:
|
waar blijven de updates buurman ??
gr. Martijn |
wordt idd weer tijd .
vandaag een setje andere wielen wezen halen bij ronald ![]() de velgen worden klaar gemaakt voor de zomer . wordt vervolgt ... :D |
Quote:
`t is idd ff wenen.... toffe wielen man....zal em goed staan! |
bedankt , denk ook wel dat het setje er netjes onder staat .
|
hey buurman zit er nu nog geen radio in de jetta :rolleyes: ??
of komt dat door die polo die met zijn wieltjes van de grond in de schuur stond ;) !? gr. Martijn |
dwaas :D
morgen ff wat audio erin knopen . :rock: :rock: |
zo buurman al vast een fototje !
![]() de rest komt in een apart topic !! gr. Martijn |
als je mn in dez kleur laat dan wordt het een toppertje imo
niet rollen dus die wielen zijn iig ee goede zet vind ik: prachtig |
wieltjes staan er zeker netjes onder !!
(zijn mijn wieltjes dus kan moeilijk zeggen dat ik het niks vind :rock: !!) gr. Martijn |
dank u dank u :)
Kleine update van wat er de afgelopen tijd weer is veranderd aan de jetta . Een deel van de audio is ingebouwd , deurbakken met een goed setje speakers en uiterraard een radio :rolleyes: Veder staat de jetta nu op verbreed staal ( van martijn ) . het was weer even wennen , maar ga nu zelf een setje laten maken .( vindt het erg dik staan ) De schmidt's zijn voor het mooie iets te groot om zo laag mogelijk te kunnen gaan . En als laatst net nog even een setje gele lampjes in de koplampen gestoken . Zaterdag nog een stukje laten zakken voor zondag en dan is de jetta er klaar voor . :D |
de buurman on tour !
mijn polo moest gekeurd worden (is ondertussen goed gekeurd) en de buurman bracht me even weg ! netjes om alle drempels heen gereden tot dit op ons pad kwam :eek: !! ![]() draagarm op de straat was het gevolg ! gr. Martijn |
All times are GMT +1. The time now is 20:44. |