![]() |
http://www.kahndesign.com/
kan je ze uitzoeken gert... |
Tommy wat bedoel je met niet helemaal frisse s4 velgen?? velgen met werk, of simpelweg krom of iets??????????
|
de allerlaatste set S4 die ik nu nog heb liggen, die hebben werk jah... slecht geschuurd, slecht gepolijst, onbewerkt, en 1 met "schade"...
zijn eigenlijk alleen te spuiten, en dan voor de winter ofzo... :) |
Ben jij dan vwtommy op vwforum???
|
jah, maar DIE set S4 is net vanavond verkocht.... Ik had ooit 3 sets(tegelijk dan) en heb nu nog 1 set liggen, die ik niet te koop heb, en ook niet gehad nog... :)
|
Das jammer.................moet ik verder zoeken. Mijn bod was niet toereikend??
|
Quote:
Tommy : Kahn RS-R zo te zien Setje Nothelle 16 inch 4 x 100 met dekseltjes ? Heb ik ook nog liggen :D |
velg
Quote:
ik setje smidt modernline monoblock. in 9 op 16 met of zonder gummi :rolleyes: |
|
![]() Mischien is dit iets, dit zit er ook op met adapters 4x100/5x130 8x17' turbo's Ik had eerst de 16' witte cupra's, maar daar sleet de carterpan iets te snel van! |
vet! bedankt voor de foto... daar kan ik wat mee...
ook foto's van de achterkant? de mijne ligt momenteel haast op de grond... schroefset is een beetje vaag.(vergeleken met de supersport set die ik had onder mijn golf) Maar misschien komt het wel door de wielkassen aan de achterkant van een Ibiza... Die zijn echt klein... |
Quote:
Daar ben ik het helemaal me eens, dat is ook de reden waarom ik dagelijks in een ibiza rij. Het is trouwens een 81kw tdi sport. Hier nog een foto waar de achterkant wat beter te zien is. mark ![]() |
Keskin heeft ook leuke velgjes in 16 inch, 4x100.
Zelf heb ik de KT1, 16 inch, 7,5 J ![]() |
Quote:
Toon bij jullie in de club had die toch ook eerst (of nog) op de golf 3 station? |
denk dat een setje zw01 wel mooi zal staan thom
|
Quote:
winterwielen nieuwe Cooper toch Stijnus? 4 x 100? |
Quote:
Ja, dat klopt ja. Maar Toon is ondertussen zover als ik weet al geen lid meer, en die Golf Variant, die is verkocht, en de wielen dus ook. Dit zijn niet de wielen van Toon. Deze zijn alle 4 7,5J en volledig gepolijst :) |
Quote:
Klopt :) Ben laatst wel grappige BBSjes tegen gekomen 16" 4x100, want ben zelf ook een beetje aan het rondkijken voor eventueel andere zomerwielen.. Zit misschien ook wel te denken aan 17", maar denk niet dat dat eruit ziet onder een Passat :tongue: Porsche Cups en Turbos zijn er niet in 16" toch? :) |
nog altijd niets gevonden...
|
die porsches die onder die andere ibiza zitten vind je ook niets thom?
|
All times are GMT +1. The time now is 09:32. |