![]() |
Of bedoel je de modelautootjes sjampoo?? :p
|
Quote:
Nee,.. die Polo / Audi 50.. PS: is dat Décolleté? (bij bientje,. om on-dubbelzinnigheden te vermijden) |
God waar jij al niet op let sjampoo.....
Maar ik heb inderdaad een beetje inkijk zo te zien........... |
Zo errug is t toch niet, je hebt netjes je hand er voor :D
|
haha psies, deed ik express...... ;)
|
t is ook altijd wat, broek te laag van achter, blouse te ver open.....
waar ze al niet op letten :p |
Inderdaad, nou ja, zo zijn mannen......
T'is mijn sleutel kleding, durf nu bijna mijn gewone kleding niet meer aan..... :p |
Nou, ben benieuwd 16 Mei !
(of was je van plan om te gaan sleutelen ;)) |
HAHA :p nee dat was ik niet van plan, kan mijn sleutel kleding natuurlijk wel aantrekken voor "het geval dat"............
Zal dus zondag gewone kleding aantrekken, schone, dwz; zonder smeer en olievlekken...... ;) Nu zet je me wel weer aan het denken wat ik aan moet trekken!!!!! |
hahaha, das vrouwen eigen, dat ze niet weten wat ze aan moeten en een uur voor de kast staan ;)
vertel me nix !! |
Het is de kunst zo veel te verhullen dat er juist genoeg te fantaseren valt...
Zie voor het slecht voorbeeld: de overige foto's aan de muur (nuja. sommige..) En een vrouw die naar versnellingsbakolie stinkt, vind ik altijd nog een stuk aantrekkelijker dan een man die naar versnellingbakolie stinkt... |
Quote:
hehehe gelukkig heb ik er niet vaak last van :rolleyes: , trek dan wel alles uit mijn kast, kan niks vinden, hele kamer een zooi, gelijk chagi, na een uur trek ik boos maar een truitje tegen mijn zin in aan....... :p Belachelijk eigenlijk!! :D (wel een goeie reden om eens flink te gaan shoppen) Vrouwen eigenschap....... Net zoals mannen die alles zien en niks onopgemerkt voorbij laten gaan.. ;) |
Quote:
Haha ja dat lijkt me logisch..... :p :p |
Quote:
kan je beter gelijk dat truitje aan doen, scheelt weer een uurtje en een hoop zooi :D |
HAHA ja dat is waar, dat uurtje kan ik mooi gebruiken om mijn auto te wassen!!!
Daarom ga ik donderdag maar vast beginnen met kleding bij elkaar zoeken voor zondag, heb ik vrijdag en zaterdag de tijd om de kever te wassen en de deuk er proberen uit te halen enzovoorts...... |
Hey Sabien, waar men al niet op let he... maar ff over die kleding, ik zou als ik jou was nu in plaats van 1 uur 2 uur doen over het uitzoeken van je kledingsetje... aangezien na dit topic iedereen er op zal gaan letten?!? :p :D
|
Klerezooi hiero ...
@sjampoo .. das mijn aude Audi 50 Gefotochoppert door Dorrepaal X ooit |
Quote:
@Niels; ja nu je het zegt.... :confused: Straks moet ik nog aan verwachtingen gaan voldoen.... :p |
Dat bedoel ik dus... ben je mooi klaar mee :p ;) Nou ja succes met zoeken en opruimen dan maar!
|
hehe thnx, gaat wel lukken, doe mijn ogen wel dicht, pluk een broek, shirt/blouse/trui uit de kast en dat trek ik aan.... lekker makkie!!
|
All times are GMT +1. The time now is 21:07. |