![]() |
Ach ja, dan weten we allemaal weer waarom we hier zitten...
|
Vind dat daar op zich wel een leuke sfeer hangt... iig. 10x beter dan het oude VW Forum... Maar tis daar idd wel een wereld van Off-topic...
en dingen zoals: Welke shampoo gebruik jij... en met welke doeken wrijf je je was uit.... hoe reinig ik mijn velgen... sja, tis maar waar je je druk om maakt... Maar er is op VW Forum wel meer saamhorigheidsgevoel kwa meetings heb ik het idee, maar dat kan ook komen omdat daar zoveel friezen hangen, of hier weinig friezen hangen... En dat ik het daarom zo ervaar... Voor beide forums is wat te zeggen, maar ik vind de techniek enzo wel zo interessant dat ik hier zowat alle topics doorneem... En daar vind je me zo goed als alleen in het Meeting gedeelte... Dat heeft mij daar nog net wat meer te bieden, als het meeting gedeelte dat mij hier heeft... Maar das dus voornamelijk om de friezen daar... Anyway...: Heel erg wat daar gebeurd is... Maar om het nou direct te koppelen aan de opzet van het forum? Zulke mensen kunnen hier net zo goed zitten, enige verschil is misschien dat hier geen chat is waar ze het kunnen uiten... |
tommert, niet door draven...
eerst 5 woorden van je laatste alinea zeggen genoeg.. |
en dan toch + "is".. zes woorden...
goedzo jampot, bescherm me maar weer tegen mezelf... dankje.. ;) |
Ik kan gewoon niet tellen :-)
inderdaad, ZES woorden, voordat daar ook weer misverstanden over ontstaan,.... hihi, wat 1 woordje al niet kan doen.. |
Samen komen we er wel... ;) :D
|
Hehehehehe, idd let op je "woorden" :D
|
chat is inmiddels weer geopend dus kan wel slotje op ;)
|
slotjes doen we hier niet aan, zolang een thread netjes blijft "sterft" hij een natuurlijke dood
|
ook goed.. it's your call
|
chat welke chat :s
|
vanwege rascistische uitlatingen?! :eek: oojeee
|
Quote:
wij zijn immers volwassen genoeg, of niet Tjaapie? |
precies.....
|
Speak for yourself :p :D
|
Maar idd, zie het hier sowieso niet (snel) gebeuren, andere mentaliteit :cool:
|
Quote:
ik ben inderdaad SUPER volwassen in tegenstelling tot de VW forum kiddo's, of al dat tuig hier :biggrin: |
Quote:
live and let live :rolleyes: |
Quote:
![]() :biggrin: |
Quote:
Juist... houden we er wel even rekening mee dat hier ook mensen komen die ook op het vwforum zitten en het daar wél naar hun zin hebben? Als we het dan over volwassen hebben... :rolleyes: |
All times are GMT +1. The time now is 02:07. |