![]() |
Zeker ff kijken...tnx
|
Geef wel ff een gil .. wil weer ff naar de Fox kijken en ook zeker ff naar de Kever in de kluis :)
|
K
|
zat f te kijken op je site......klinkt aardig wat je met de jet van plan bent
|
klinkt gewoonweg ziek...zo`n automaatje... :eek:
|
Meer vooruitgang....
Blok begint aardig op te schieten. Auto nogsteeds niks aan kunnen doen, achterschermranden stonden lang in backorder maar zijn eindelijk binnnen. Mits het spuitwerk HEEL snel gedaan is red ik VWMania echt niet meer denk ik... Maar goed, niks aan te doen. Ik knutsel rustig verder, volgend jaar weer een Mania! Turbodieselspruitstuk op z'n kop gemonteerd, hier en daar wat bewerkt zodat het G60 inlaatspruitstuk er langs past. Lagerhuis van de turbo 180 graden gedraaid zodat de olieaansluitingen weer staan zoals bedoeld. Huidige totaalplaatje, wacht op nog wat pakkingen. En een zij-aanzicht van de turboplaatsing. Zal spannend worden met boosttubes aanleggen. Uitlaat is er makkelijker op geworden :) Helaas betekent dit beeld dat de automaat onmogelijk wordt: de turbo zit nu op de plaats van de startmotor!! snif snif...gewoon een VIER bak dus :p |
verrek ! hetzelfde als mijn oude G60 turbo !
op enkele uitzonderingen ...... (turbo boven , en 40 mm bussen tussen het uitlaat spruitstuk..) p.s staat ie strax ook in het wolfsburger museum ? :D :cool: |
Had jij toen ook gewoon een TD spruitstuk gebruikt? 40mm waar tussen? Nu ben ik benieuwd, want rechtop monteren verdient de voorkeur omdat ik dan wel automaat kan gaan.....
|
jep 40 mm tussen de uitlaat en kop ...
eff foto zoeken..... |
|
Stijn : heb tijd over dus geef maar een gil ..
Veel leuker om met 2 Jettas naar Mania te gaan ;) |
heb alleen nog de analoge foto's zal ze van de week eff inscanne (als ik hem geinstaleerd krijg :confused: )
|
Quote:
sorry..... geen tijd van de week ... |
Had ik jou wat gevraagd ?
:tongue: |
Hmm tussen kop en spruitstuk dus...en dat was genoeg om de standaard TD turbo langs het G60 inlaatspruitstuk te krijgen? Foto's zouden super zijn...
|
Peter kan ze toch ook gewoon op de post doen ?
Geef je ze later wel weer teug .. |
Quote:
Hahahaha, nog niet nee Wat ook kan is er met je digi cam een foto van maken :) |
VETTE shit Stijnus
|
Wat voor motor is het nu? 1600?
edit: project in progress as we speak - engine nearly done - 1.8 16V bottom end, G60 rods and pistons, GTI Mk1 solid lifter head, Garrett T3 turbo etc etc |
1800 op 16V basis met G60 ingewanden.
Krijg ineens weer een brainvibe: zat te denken hoe maak ik nou in hemelsnaam 4 cm dikke pasplaatjes in de vorm van de uitlaatpoorten: simpel! Gewoon oude spruitstukken verzagen :D |
All times are GMT +1. The time now is 21:50. |