![]() |
Zeer mooie mk1 succes ermee!
|
Merci!!!
Eerst onderdeel voor de 20vt is er. Heb vandaag een nieuwe!!!! 20vt uitlaat gekocht, zal ik er volgende week eens even onder maken. Weet alleen nog niet hoeveel aanpaswerk het is. Gaat om deze uitlaat: ![]() |
nice car ;)
gr elvis |
Merci!!!
|
|
slijpen in je trainingsbroek??? ik heb wel eens ongelukken gezien die minder voor de hand lagen...
|
Zonder beschermbril .. maar goed dat moeten ze lekker zelf weten.
Uitlaat zit er netjes onder :thumbup: |
Ziet er goed uit, kon op de andere pc de foto's niet zien :S
Maare dat slijpen inderdaad niet handig, ik heb laatst mijn werkkleding gesloopt op het werk, van die KLM kleding en mijn katoenen polo die ik er onderaan had was ook een 5cm groot gat rijker... Was ook met een grote slijptol gebeurd. |
mooie gti...en uitlaat staat er lekker strak onder :thumbup:
|
Quote:
ik zou alleen dat alu weg halen naast de uitlaatpijp(jes) |
:iamwithst
zeer strak alleen dat alu is niet zo .. wel mooi subtiel uitlaatje zo :thumbup: |
Ik heb inderdaad wel wat gaatjes in die broek maar het is ook maar een werkbroek, het is niet het echte trainingspakkenstof hoor...........
Dat vieze hitteschild wou ik al wegslijpen maar dan heb je ook zo iets raars aan de bumper. Hij wordt van de winter totaal gecleaned en dat wordt ook zeker meegenomen! |
Tijdje stilgeweest, tijdje stilgestaan......... maar!
Heb de knoop doorgehakt, er komt geen 20vt in maar een 16vt! Motor is in zijn geheel opgebouwd door Postma Motorsport en voorzien van een KKK K16 turbo. Zal eerst gaan lopen op Digifant 1, later misschien op KMS of Adaptronic. Ook wordt de gehele auto gecleaned in zijn geheel overgespoten. Mijn garage unit is eindelijk gebouwd nu zodat ie een lekkere warme plek heeft voor zijn winterslaap. Foto's zullen wel volgen......... |
Foto's te groot volgens sommige gebruikers of bezuinigen ze op internetkosten?????
Ga nu naar de loods verder met de 16VT, vanavond update........ |
gast...pas die grootte van je foto`s es aan joh :D
|
inderdaad, erg gruwelijk irritant zo :D
ps: golfje ziet er ook gruwelijk uit ;) |
Supercool golfje, alleen indd dat alu naast de uitlaat weghalen...
Verder erg racy... |
ben ik de enige die de uitlaat niet bij de auto vind passen? hij is zo schuin afgesneden om in de ronde kont van de Ibiza te passen maar de kont van de golf is recht.
verder wel een coole golf. |
nee je bent niet de enige ;)
verder wel een mooie mk1, de kit erop staat hem wel goed vind ik, blijft die? |
All times are GMT +1. The time now is 01:13. |