![]() |
Quote:
Heb je een beetje leuke dag gehad en van je ijs af gekomen ? Heb geen foto maar ik toeterde en zwaaide nog wel even toen ik je in haalde op de A18. |
@bartman:
ten eerste kan je die lnk nie gebruiken want je moet inloggen op en forum en ten tweede pakt ie die ook nie |
Echt een supermeeting gehad!!!!! Ook nog met wat mensen van hier en vwforum gesproken.
700km gereden, maar wel een superdag gehad, en een setje wielen rijker! Hier mijn foto´s: ![]() En hier de rest uiteraard!!! http://www.mijnalbum.nl/Album=UCAQCT77 |
had er graag bij willen wezen maar ivm verhuizing van pa en ma was ik niet aanwezig..
|
was erg druk, om half 11 stond het al aardig vol. Foto album komt eraan...
@ Opper (Chris)... damn...... weet niet wat je allemaal van plan bent maar ik mis een topic hier ;) |
Quote:
done ;) |
mannen, de volgende meet ben ik er weer eens bij!
|
Topmeeting. Blij dat ik ook weer geweest ben. Zo'n opkomst met dit slechte weer geeft wel aan hoe zeer de meeting gewaardeerd wordt.
|
Kadootjes bij de ingang, jeah 8)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Chris was er ook met zn waggie ;) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() erik, misha en ik bij vertrek: ![]() ![]() |
Ben gister ook ff wezen kijken, wel vermaakt ondanks het slechte weer.....
|
hier 20 foto'tjes van mijn kant, had niet echt tijd om foto's te maken dus heb ff snel een rondje gelopen: :rolleyes:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ik maak dat album toch niet voor niks aan ;) VULLEN jongens... leuk voor het nageslacht
|
Netjes Arjen!!! (stuur je ze ook door naar Chris?)
|
|
En jij?? :)
|
![]() |
Quote:
Working on it.. zal loop van de middag/begin avond worden! Maar verwacht geen wonderen! |
Quote:
toe maar, sta er ook gewoon 2 keer bij :cool: :D ![]() ![]() |
Het was een mooie meeting, heb me erg vermaakt, tot volgend jaar
______________ Vw haaksbergen |
Quote:
Ben zelf ook totaal niet happy met de pix van gister! Acheraf erg donker en het weer heeft toch wel degelijk veel invloed gehad :( |
All times are GMT +1. The time now is 13:47. |