![]() |
dikke bus man , echt een lieffie . :thumbup: :rock: :rock: :rock:
|
Was en is een mooi T2-tje :thumbup: .
|
Vet boessie hoor :thumbup: :D
Greetz Ruud |
Strak gast!
Je post niet vaak, maar als er iets komt is het altijd dik! Heb je je weddenschap al gewonnen? |
Quote:
Heb vorige week nog met die gast gemaild en normaal gezien komt hij ook naar Retro VWMania, dus... laag VS érg laag :D :D |
moddervette bus :rock:
|
Mooi gedaan :)
Je moest je bus wel verlagen zie ik, anders kon je niet de garage in :tongue: |
Quote:
Go for victory :thumbup: :D |
Hoe heb je dit gedaan met het achterste dakprofiel. Losgehaald en een stukje verder naar achter weer vastgelast?
|
Quote:
Heb het weggeslepen, maar ik ga het niet verder lassen. Heb 2 steunen gelast, van links naar rechts, waar mijn bed op komt(is zelf steviger dan het dakprofiel) Greetz |
Erg gaaf Titi! Kenteken is ook very :cool: :thumbup:
![]() ![]() ![]() |
Cool gaspedaal heb je :thumbup:
Superbus, 1 van de toppers |
dit is echt een super vette bus !!
heb er op retro vol bewondering omheen gelopen !!!! gr. Martijn |
Dit is echt de uber bus!
Blokjes motief maar van je dak afgehaald?! Hij staat trouwens echt super strak. |
Quote:
Ik had vernomen dat er geen blokjes dak was wegens omstandigheden maar dat het wel weer terug komt. |
Het doet plezier om jullie commentaren te lezen, de uiteindelijke beloning van 4 jaar gekl**t :D :D :D
Maar, hij is van belange nog niet af hoor... staan nog een hoop plannen en afwerkingen voor de deur :cool: En ja, de finishvlag-stickers, zijn er spijtig genoeg niet meer op geraakt( het was een bus met stickers of geen Retro VWMania, ik had snel gekozen) :tongue: Het kenteken; als je iets wilt dat een ander niet kan hebben, dan weet je wat je te doen staat he :screwy: |
:thumbup: Cool!
|
liepen je aandrijfassen vrij of heb je daar nog werk aan gehad eigenlijk bij 3 tandjes verlaging achter?
|
Quote:
is ongeveer een stukje van 5 op 1 cm uit chassis gesneden, om zeker te zijn dat ze niet tgn het chassis kunnen kloppen... Voor de rest , geen probleem met 3 tandjes verlaging, alleen maar : GEEN rijkomfort he :screwy: :screwy: :screwy: but, can not have the looks, and the brains he... :D :D :D |
Ziet er super uit, mooie bus.
En Open-Air is ook zeker goed gelukt. |
All times are GMT +1. The time now is 10:05. |