![]() |
Danku allen voor de goeie reacties. :)
@ Volkswagenaar: De lekkage was dankzij Bensie en Johan gelukkig redelijk snel weer opgelost. Zeer binnenkort worden een aantal dingetjes even aangepakt aan de Jetta, zo ook de radiateur en wat slangetjes+flens, zodat dat hopenlijk niet weer gebeurt. Ik heb nu 3 velgen in de filler staan, morgen weer bezig met de 4e zodat ze hopenlijk morgenavond of vrijdag grijs gespoten kunnen worden. Foto's en verdere updates volgen! |
Lekker bezig Gerben!
Wat voor logo'tje komt er nou op? :D |
Jeumig, Gub himself online op VF! :D:D
Mooie bak man, en wordt alleen maar mooier! :thumbup: |
hee gerben net ding....en welkom na al die jaren..;)
|
Quote:
Handig zulke mannen :thumbup: Geen half werk dus, 'n goed voorbeeld doet volgen toch? ;) Succes met de velgen. |
damn, masterlijke jetta
en ook masterlijke foto's :thumbup: |
Quote:
Wat wil je met Lennart als broer ;) |
hoooooo.... Lunatik is z'n broer! ;)
|
welkom en super jetta('s) !!
mooie foto's en lokatie trouwens ! gr. Martijn |
Lennart is us boer
|
Na een week schuren heb ik gister de velgen gespoten (er moet nog blanke lak overheen):
![]() Ik was al een tijdje aan het nadenken wat voor stickertje er op de naafdop moest, dus heb ik gisteren een paar opties uitgeprint en geknipt. Dit is de winnaar geworden: ![]() Dus binnenkort even naar de stickerboer om er 4 te laten maken. Tot zover deze update, waarschijnlijk volgend weekend de wielen weer onder de Jetta met nieuwe bandjes! |
wat vind je broer ervan dat zn kleine broertje de mooiere auto heeft ? :tongue:
en ik zou die stickers proberen te krijgen voordat je ze in de blanke lak spuit, veel mooier as het er onder zit toch? |
Quote:
hahahaha, dat dacht ik toch :D |
Knappe wielen Gub!! :rock:
|
Leuke auto :)
Zie de auto altijd staan op vebreed staal .. staat ook erg goed :thumbup: |
Ziet er top uit!
|
Toppie! gaat weer mooi worden deze jetta :woowoo:
|
Quote:
otto heefd dat logo wel in de pc staan heefd hij ooit al eens voor mij gemaakt misschien een tip scheeld weer in de kosten :thumbup: maak hem top gerben :thumbup: |
:thumbup: Super jetta man,
|
Keurig Gub!! Je maakt er zoals verwacht een heel mooi apparaat van!
Kom je velgen eerdaags in het echt even bewonderen. Lijkt op de foto smetteloos:O |
All times are GMT +1. The time now is 06:31. |