Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Meetings verslagen (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=49)
-   -   2nd Aircooled Cruise Night !! (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=3111)

Niels - AirMighty.com 02-06-2004 10:10

Nou bij deze... de pics die ik heb gemaakt staan nu eindelijk ook online!! Check -> AirMighty.com! ;)

Enjoy!! Tot volgende maand mensen!!! :D

SplitBien 02-06-2004 10:13

Deze is ook cool!!!! Gemaakt door golf1, zegt me verder niks maar iig bedankt voor de foto!!!!

SplitBien 02-06-2004 10:14

@golf1; Of was jij toevallig met die donkere golf 1 cabrio??? :confused:

Niels - AirMighty.com 02-06-2004 10:19

Quote:
Originally Posted by SABINE_G60
Deze is ook cool!!!! Gemaakt door golf1, zegt me verder niks maar iig bedankt voor de foto!!!!

Hey Sabien... die foto komt van Keversite.nl af en is gemaakt door Aart-Jan, check hier!... maakt verder niet uit maar toch ff voor de goeie orde. :D :wink:

SplitBien 02-06-2004 10:20

Nog voordat we de file in gingen rijden......

Ja hoor, was te verwachten, file!! Maar het viel tegen verwachting in, heel erg mee!!!
Volgens de radio was het 6km file maar dat was iets overdreven.

Ook een mooie foto niels!!!

Ik blijf hem helemaal geweldig vinden;

SplitBien 02-06-2004 10:21

@Niels; verdomd, heb nog niet eens op die site gekeken!!! :rolleyes:

Niels - AirMighty.com 02-06-2004 10:22

Quote:
@Niels; verdomd, heb nog niet eens op die site gekeken!!! :rolleyes:

Geeft niet... Aart-Jan had daar gisterenavond ook al zijn pics op geplaatst, vandaar dat ik de foto herkende.

Niels - AirMighty.com 02-06-2004 10:38

Nog ff wat mensen bedanken:
Sabine/Bob thanx voor de koffie ;)
Leon en de rest van de Volksaddiction Crew bedankt voor de stikker (en natuurlijk voor de organisatie, was erg gezellig!)
Flat 4 freak nog leuk dat je aan het krantje had gedacht (ik was het alweer vergeten eerlijk gezegd)

SplitBien 02-06-2004 11:07

@Niels; had je nog van me tegoed!! ;) En jij bedankt voor het maken van de leuke foto's! Was mijn camera vergeten! :o :( :frown:

Niels - AirMighty.com 02-06-2004 11:11

Quote:
@Niels; had je nog van me tegoed!! ;) En jij bedankt voor het maken van de leuke foto's! Was mijn camera vergeten! :o :( :frown:

Camera vergeten... da's idd erg jammer. Ik heb 'm eigenlijk altijd bij me, je weet maar nooit :biggrin: ...je plukt de pics die je wilt hebben maar van mijn website af hoor... ;). Anders heb ik ze ook nog wel in een hoger resolutie voor je, moet je maar ff mailen welke je wilt hebben... Waren jullie nog laat thuis gekomen?

SplitBien 02-06-2004 11:34

Ik pluk ze wel van je website, perfect formaat!!
We waren precies om 0.00 uur thuis, ff nog snel een tompoes naar binnen gewerkt en gelijk het bed in gedoken!!! Jij was ongeveer om 0.15 uur thuis las ik??

Niels - AirMighty.com 02-06-2004 12:18

Quote:
Ik pluk ze wel van je website, perfect formaat!!
We waren precies om 0.00 uur thuis, ff nog snel een tompoes naar binnen gewerkt en gelijk het bed in gedoken!!! Jij was ongeveer om 0.15 uur thuis las ik??

Ja zoiets... nog ff snel het forum gecheckt en daarna direct gaan slapen, was gaar zat. Ging(en) jij/jullie nu zaterdag en zondag ook naar de meetings in Veenendaal en Amersfoort of niet? Moet zelf nog ff kijken of het uitkomt, maar het is wel mooi dichtbij! :biggrin:

Volkswouter 02-06-2004 12:23

Was erg gezellig,volgende maand weer.

Niels - AirMighty.com 02-06-2004 13:14

Quote:
Originally Posted by VolksWoute®
Was erg gezellig,volgende maand weer.

Zekers!!! :biggrin: ...cruizen we weer die kant op (in hetzelfde (of nog grotere) cluppie?!?)

"ff off topic: @ Bien: Ik zie dat je al 'VW Fitz' bent! :biggrin: "

SplitBien 02-06-2004 13:19

@Niels; verrek dat is waar ook!!!! YOEPIE!!! Niet eens in de gaten gehad!!!!
En zaterdag in veenendaal en zondag in Amersfoort ben ik ook te vinden, MET kever!!
Kom ik wel naast jou staan!! Hoelaat begint het zondag?

Niels - AirMighty.com 02-06-2004 13:47

Quote:
Kom ik wel naast jou staan!! Hoelaat begint het zondag?

Geen idee eigenlijk?!? ff in dit topic vragen... komen we wel achter, ik heb namelijk bij de VW Bus Brothers een poster zien hangen en daar zal het zeker wel opstaan... dan kan ik het je morgen avond, anders vrijdag vertellen! :biggrin:

Niels - AirMighty.com 02-06-2004 13:52

Weer ff 'on topic': Keversite.nl heeft ook coole pics van gisterenavond online staan...

SplitBien 02-06-2004 13:55

@Niels; ik hoor het wel!!

Keversite heeft zeker leuke foto's!! Keek in het album en er stonden al gelijk 3 foto's van mijn koek blikje, MAXIMAAL! ( ;) )

Niels - AirMighty.com 02-06-2004 14:04

Idd... en hoe vindt je die van mijn 'HOK, zoals ze dat noemen' on the road dan... :biggrin:

SplitBien 02-06-2004 14:08

Hij is goehoed!! Zo heb ik je een paar keer in mijn spiegels gezien, hij ziet er echt mooi uit!! Jammer dat die sticker in de weg zit!!!! Btw; wie zat er naast willemijn? (ben zijn naam vergeten, schaam schaam)

All times are GMT +1. The time now is 15:52.