Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   Alpinweiss Mk1 '79 (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=31147)

Berserker 04-05-2007 16:10

Quote:
Originally Posted by DeNB3rt
is gekende auto vanop cleaned.
ook de cleaned stijl om iets geheim te houden ;)
Succes ermee

Ja en vervolgens doen ze toch allemaal hetzelfde :D .....

En reageert de rest heel erg verrast, van:

" :eek: Amaai deze ga ik volgen, echt ne super wagen.."

"Dit is toch wel de vetste van Belgie, doe zo verder... :thumbup: "

"Whooow echt super met dat dakrekje en die oude spullen erop, heel origineel... :redface: "

Lieuwe 04-05-2007 16:53

Wielen maken de auto .. dus ben wel benieuwd wat eronder komt :)

Timmeke 04-05-2007 21:05

@ Berserker: Tja das uw mening he.Zitten idd een paar schijnheiligaards op cleaned maar da zal wel overal zijn.Valt me wel op dat er hier meer gepikt word op elkaar ipv over de autos te praten :-)..

@ Lieuwe: Zal wel in de smaak vallen omdat ze tijdloos zijn en in mijn ogen de mooiste voor onder een golfke.

DeNB3rt 05-05-2007 01:02

Quote:
Originally Posted by Berserker
Ja en vervolgens doen ze toch allemaal hetzelfde :D .....

En reageert de rest heel erg verrast, van:

" :eek: Amaai deze ga ik volgen, echt ne super wagen.."

"Dit is toch wel de vetste van Belgie, doe zo verder... :thumbup: "

"Whooow echt super met dat dakrekje en die oude spullen erop, heel origineel... :redface: "

of, "dat wordt de bom"
'ferm'
'proper werk'
'15 duim eronder meer moe da nie zijn '

@ timmeke, niet om je thread te verzieken, ben jaloers opje auto! mijne was zelfde, enkel zonder die chrome bumpers.

Timmeke 05-05-2007 13:22

@ DeNB3rt : Weet ik wel hoor.Weet ook wat je bedoelt met die argumenten.Kan me er ook aan storen soms.

Berserker 06-05-2007 11:05

Hier vitten we indd wat meer op elkaar, maar zijn de meeste meningen wel eerlijk en goed bedoeld, dat heb ik liever dan alleen maar positief gebler...
Cleaned was ooit leuk, maar is qua forum nu helemaal verpest...

Maar je hebt een super golfje, heel mooi zo in het wit...

Der Typ Siebzehn 06-05-2007 13:35

Quote:
Originally Posted by Berserker
Hier vitten we indd wat meer op elkaar,

:iamwithst

Tjaap 06-05-2007 13:42

Quote:
Originally Posted by Timmeke

@ Lieuwe: Zal wel in de smaak vallen omdat ze tijdloos zijn en in mijn ogen de mooiste voor onder een golfke.

ATS Classic?

Timmeke 06-05-2007 15:45

@ Tjaap: Nope.Alhoewel die ook vet zouden staan met witte harten ofzo.

Timmeke 08-05-2007 17:25

Dit ga ik in het weekend ophalen voor men einser.Is 1 van een paar retro details die ik echt wou hebben.Heb het nog ni veel gezien op een golf 1.Iemand voorbeeld hiervan misschien??

Timmeke 28-05-2007 19:55

...

Hier zijn de fotos op zen nieuwe sloefen.Bbs Rs 001/7 breed rondom.Sommige zullen ze wel gezien hebben vandaag op retro mania.Na de zomer wil ik een speciale combo doen met de rs'en maar voorlopig wil ik ze ff zo houden.Was trouwens een vette meet vond ik met goede sfeer :-)...

Baasje! 28-05-2007 21:50

Nice, maar goedkope spons en waxbox op een vers gespoten lak:(

Timmeke 28-05-2007 22:28

welke waxbox?En di spons valt nog goed mee van kwaliteit ;-).In de zomer ga ik een set halen.

Greetz

Melvin 28-05-2007 22:32

En spons op de vloer ;) mierenneuk off...

SUPER auto! RS is echt teveel gedaan nu, maar blijft wel enorm mooi!!!!

Timmeke 28-05-2007 23:03

Ik weet het maar kon me geen enkele andere velg inbeelden op de auto dan deze die me zo kunnen bekoren.Ben van plan ze na de zomer te herdoen met witte harten+gepolierde rand en gouden schroefjes.Iets in deze aard (maar dan met het juiste licht nzo)..

Erik 29-05-2007 07:14

Erg mooie wagen, op de heen- terugweg 2x tegen gekomen (oranje golf1)
Vond het toch een van de toppers van de meet gister. Helaas niet in de prijzen gevallen.

Melvin 29-05-2007 08:14

Als je BBS RS neemt a la, maar ga ze dan vervolgens niet verneuken :P Kortom, zo laten!!!

Timmeke 29-05-2007 15:27

haha ik denk als ik ze zo laat dat ik het te rap beu gezien word.ofwel de velgen volledig hoogglans laten polieren is ook een optie.we zien wel ;-)

@ Erik:Aah zat gij ook in de oranje golf 1?Heb altijd vriendelijk teken gedaan he ;-) hehe.Ik hoef niet in de prijzen te vallen als ik maar een anders altijd deprimerende zondag door kan brengen tussen de vw'kes is het goed voor mij :-)

Greetz

Mister Cool 29-05-2007 15:51

Vond de andere wielen toch leuker staan... Maar verder wel een heeeel fijn golfje :thumbup:

sixpack 29-05-2007 15:55

Heb je zelfs op film staan als je aan komt rijden :cool:

All times are GMT +1. The time now is 02:10.