![]() |
Kijken of Erik M en ik ons snelheids record op de mountainbike kunnen verbreken, op de afdaling van de Pyramidenkugel.
Vorig jaar 71kmh :) |
ik vertrek vanavond/vannacht :D
|
Nog een dagje werken en zaterdagochtend om 5 uur vertrekken wij ook.
|
Als je daar ook geen Westmoreland front in je Mk2 hebt, pis je mooi naast de pot !!!
|
Quote:
nope.. Edition 38 staat in de planning :) |
Op www.airless-riders.de staan ze ook al......
Balen want ben er dit jaar ook niet bij....... maar weet nu al dat ik volgend jaar 2 weken ga. De rest van de Vw outlaws gaat wel...... :mad: Maar goed foto's zat om te bekijken... maar de sfeer en het mooie weer dat ga je missen he. :rock: |
Zoals eerder gezegt,de echte liefhebbers zijn woensdag al weer naar huis,Bier zuipende en kut roepende duitsers hoef ik niet te zien ,daar ga ik niet 12 uur voor rijden:).
Helaas moet ik na 5 jaar een keertje overslaan volgend jaar beter. Veel plezier allemaal daar!!!!!!!!!!! |
Quote:
Thats the shit!!!!:) |
Quote:
Want???????????? |
Wie is dit ? ziet er netjes uit zo
![]() |
Quote:
Dat is Corné Smit, zijn vader zat vroeger in het bestuur van de Gti Club Holland de gouwe ouwe tijd toen nog. Komt trouwens volgens mij uit jouw regio. |
mmmm, oke :) Ik weet wel dat Bert uit mijn regio komt, Hoogland om precies te zijn en over enkele maanden woont hij in Leusden.
|
Quote:
Valt nog reuze mee dan, later op de week wordt het erger. En het ligt er ook aan waar je uithangt, dat je dergelijke mensen ziet :) |
Vorig jaar stonden we op de camping, daar ging het vanaf donderdag echt los.
|
Quote:
Als je naar de See bent geweest mag je nog steeds het terein op bij E38;) Ze zullen zelf ook wel naar Reifnitz komen. Meestal verkennen ze eerst de bar en daarna de auto's:D |
Quote:
Dat is toch heel normaal :D |
dit jaar zit helaas niet in de planning maar daarvoor in plaats E 38.
Maar de vrienden rijden vanacht die kant op en ik heb wel vakantie en heb kriebels... heel mischien (heb ik net verzonnen) rijdt ik maandag nacht die kant op en woensdag weer terug... moet ik morgen eerst ff naar de technische staat van mn diesel kijken.. Voor de mensen wie wel gaan een hele goeie reis en Veel plezier!!! |
Quote:
Vandaar ook dat de meesten dan alweer weg zijn ;) |
Vanavond naar een MIVW gerelateerde bruiloft in Brabant, daarna door naar Limboland en morgenochtend vroeg naar de SEEEEE!!!!!!!!!!!
|
Quote:
Slecht gepland dan die bruiloft.. kunnen jullie morgen gezellig met een vette kater 1100km rijden;) |
All times are GMT +1. The time now is 12:31. |