![]() |
Quote:
Inderdaad, bij de vorige eigenaar is er tijdens een wintersportvakantie sneeuw van een dak gevallen op de motorkap. Dat zijn dus deuken die ze niet meenemen bij een uitdeuk-zonder-spuiten actie! Zitten er iets teveel op! Maar ik heb al een nieuwe oude klep besteld. |
Quote:
maakt niets uit ik had 1 er bij die zat op de volle lengte van de deur ... was geen probleem :thumbup: is meer of de deuk scherp is dan word het moeilijker |
Damn, zie deze thread nu pas. Is wel een heel goed idee (en ik ben in de markt :))
|
Ik heb ook interesse, zeker als 't in Hoek van Holland is. Daar wilde ik zelf eigenlijk al heen gaan.
|
Wie weet wie weet..........
Ik zou deze thread gewoon in de gaten houden en dan komt er vanzelf (goed of slecht) nieuws! Na de zomer heb ik alweer een bijeenkomst gepland voor mijn V40, maar eerst wil ik graag mijn groene Mk.1 wat aandacht geven en wat zere plekken weghalen! |
kan je zo'n iemand niet even inhuren voor de hele dag voor 300 euries en dan een dag vol plannen met de "gedeukte" auto's??
moet er dan toch wel een auto of 15 door heen kunnen jassen met niet al te veel werk?! |
Quote:
Wat een goed idee................ Daar komt alles wat hierboven al beschreven staat eigenlijk zo'n beetje op neer! (alleen dan wat beter geregeld). |
Wordt vervolgd.....
|
Heb hier ook zeer veel interesse in! Ben op dit moment overal en nergens aan het informeren maar vind het toch wel erg duur, dit is een uitkomst! Noem een datum en tijd en ik ben der :)
|
Ik zou die irritante deuken in mn deuren (door lompe mensen die hun deuren tegen de mijne opengooien :mad: ) weleens weg willen laten werken!
|
We zijn er echt serieus mee bezig....ondertussen hier je interesse laten blijken mag natuurlijk altijd!
|
Quote:
klinkt als een volksforummeeting? :redface: :hug: |
altijd interesse in!
|
Quote:
Dat dan weer niet :) wel voor degenen die er zijn natuurlijk om behandeld te worden :) |
De interesse valt me wat tegen....
|
Misschien ergens wat beter in het zich zetten??
|
Dat komt wel als het rond is... (zijn nu met het bedrijf een datum aan het zoeken)
|
mooi zo! Ik wilde het eigenlijk al hier in de buurt laten doen maar nu wacht ik ff tot de forumdag!!
|
is wel goed idee
hou het toch op mijn huis uit deuker :D blom uit drachten .......snel en gewoon perfect :thumbup: |
Is de lokatie wel al bekend?
|
All times are GMT +1. The time now is 04:21. |