![]() |
Mss moet je onze raad een aannemen en een mooi strak orningeel of beschaaft uitlaatje plaatsen.
Moet je eens kijken wat een genot dat is ;) Tja en zo niet, mss is het dan beter om een auto te kopen met meer pk's. Of over te stappen op een ander merk waar iedereen met een knots van een uitlaat rijd :) _________________ Golf 1 '83 VW Haaksbergen |
ieder zijn/haar ding maar voor holle pijpen moet je bij honda zijn geloof ik :tongue: ??
ik heb ook mijn holle pijpen tijd gekent :chair: maar ben tegenwoordig meer van een beschaafd geluidje ! zal wijsheid dan toch met de jaren komen :D ?? gr. Martijn |
Quote:
dat red je ook wel met een 16V :D |
Quote:
Jij bent toch minder waard dan niets... denk daar maar over na, zwerver! |
Maar toch een bedankje voor de leden die toch de moeite namen serieus te antwoorden, daar hebben we nou wat aan!
En voor die andere treurige nietsnutten, ga een rondje rijden ofzo, of iets leuks voor jullie arme moeders doen, waar je ongetwijfelt nog bij woont. Triest hoor... |
:lock: :lock: :lock: Dit gaat nergens over !!!!
|
Quote:
Moeten wij jou vraag serieus nemen dan? Quote:
Tsja, wat jij wilt kerel.. Beetje nutteloos/kansloos topic idd. Grappig dat het woord VWforum (indirect wel ;)) nog niet gevallen :tongue: :D |
![]() |
All times are GMT +1. The time now is 14:17. |