![]() |
Quote:
:rolleyes: moet te doen zijn voor een Golf diesel :cool: :) |
Damn ik wil hier graag naar toe.Maar is volgend jaar gewoon weer neem ik aan??
|
Quote:
volgend jaar wordt die meeting in Wolfsburg (tussentijds was het een paar keer in het nabijgelegen Braunschweig) voor de 10e keer, zonder onderbreking, georganiseerd door de Golf 1 IG. Met zekerheid kan ik dat nu nog niet zeggen, maar het moet al gek gaan zou er dan niet weer `n meeting daar worden gehouden. |
Ik ben er bij :D:D:D
|
Dat is klasse van je, bravo! :thumbup:
|
Er zit wat in de planning...... :thumbup: :D
|
kome er elk jaar veel nederlanders??
|
Quote:
Mooi! :thumbup: :thumbup: :thumbup: Quote:
Er komen elk jaar wel `n aantal nederlanders ja, maar de meerderheid zijn natuurlijk duitsers, maar dat zijn ook vriendelijke mensen, de sfeer is er zeer beschaafd en erg vriendelijk! |
Up, nog 3 weken tot aan dit mk1 (Golf, Jetta, Cabrio en Caddy) treffen te gaan.
|
wie komt er nog meer :D
|
Quote:
:rolleyes: Dat wil ik ook wel eens graag weten! :) |
Vandaag over 2 weken (13 Juli) begint dit mk1 (Golf, Jetta, Cabrio en Caddy) event te Wolfsburg, bij deze dus weer een up! :cool:
|
ikke kom ook:P
check de poll!! Eijsden - Allerpark in Wolfsburg: 478,7 km :D:D:D goed te doen toch? vorig jaar ook gepiept in ongeveer 6 uurtjes, inclusief 2 stops EN file! i love driebaansweg :D (er wordt ook een prijs uitgereikt voor degene die het verst afwoont van de meetingplaats) |
Waar wordt allemaal een prijs voor uitgerijkt:D
|
Quote:
Poeh, dat zijn een paar categorien o.a. mooiste stalenbumper Golf, mooiste plasticbumper Golf, mooiste GTI, mooiste cabrio, vuilste Golf (dat ook :D ) en zoals Sjoes al zegt meest afgelegde kilometers, hij valt zeker niet in die laatste categorie :tongue: (ik trouwens ook niet) en nog een paar prijzen die ik zo niet zou weten. |
Volgende week vrijdag, vanaf 16.00u is het eindelijk weer zover, Allerpark in WOB, the place to be! :rock: Dus nog eens: naar boven!!!
|
Kan iemand me daar een chroom tankdop meenemen toevallig? :d haha wss niet maar ik kan maar proberen he :-)...
|
Als je dat nou wat eerder had gezegt had ik er zondag 1 meegenomen bij m.i.v.w. maar waarschijnlijk kan je die daar ook vast kopen?
|
Quote:
Zelf erheen gaan en daar kijken voor zo´n tankdop is nog altijd het allerbeste :) Quote:
Er is daar ook een onderdelenmarkt, maar of daar ook net zo´n chroom tankdop tussen zit kan ik niet met zekerheid zeggen. |
@Type17: Geloof me als ik kon stond ik er als eerste om dit mee te maken maar kan helaas dit jaar niet.
@Wouter:Hehe bedankt kerel maar verkochten ze die op mivw ook dan?Ik bedoel het originele type he? |
All times are GMT +1. The time now is 05:08. |