![]() |
Quote:
ik heb je nog gezien maar je hoord me niet denk ik, je liep net weg naar je auto.. Polo-power. |
Quote:
kl*te donkere foto, maar het is iig wat :) ![]() |
Was een hele gezellige dag en heb veel gelachen!
volgens mij vielen de porsches wel in de smaak van de meesten! zoals eerder vermeld staan de foto's op: www.vwfanatics.nl |
Was een mooie meeting. Voor mij trouwens mijn eerste. :redface: Helaas waren er geen plaatsen meer op het terein om mn gebakje neer te zetten maja volgende keer beter. Bijna zomervakantie dus bijna begin van project. En dan zal ik wel vaker aanwezig zijn bij metings. Deze volgend jaar in ieder geval :thumbup:
Groet joris |
Quote:
Geen foto, nog wel lang bij staan kijken :) (heb van niks foto's gemaakt, niet dat je denkt dat ik jouwe heb over geslagen :tongue: ) Mooie auto :cool: Waren meerdere strakke WOB's/Edition One's |
Quote:
Haha, andersom was het net zo, toen ik aankwam hoorde jij mij niet, toen liep je richting de truck-inn om eten o.i.d. :D . |
Quote:
jammers we zien ons wel weer als er weer eens wat te doen is als het voor ons beiden niet te ver is haha.. gr ronnie. |
|
Bij deze wil ook ik iedereen nog een keer bedanken voor de komst naar Asten. Graag tot volgend jaar allemaal!
Mijn foto's: http://www.ruudsvwshop.com/index.ph...task=view&id=23 Met vriendelijke groet, Ruud Buijtendijk Ruud's VW Shop |
All times are GMT +1. The time now is 17:07. |