![]() |
Mooi Mooi nog een polo hier. Kom je misschien ook wel een keer tegen, rij 2 a 3 keer per weer richting nijmegen dus wie weet. Ben benieuwd naar je foto's. ENE ATS Zekr goede keus :D
|
Quote:
rond welke tijd rij je over de A73? ik rijd er elke morgen door de weeks rond 7uur a 5 over 7 overheen richting malden vanuit haps. grtz. |
Quote:
Meestal op dinsdag en donderdag rond 5uur. Vanuit school ( venlo ) de snelweg op richting nijmegen, en zondag middag meestal vanuit Horst. Maar volgens mij ben ik je nog nooit tegen gekomen. VW's vallen bij mij meestal wel op :D Maar wie weet binnekort. Ik rij in blauwe Polo 2 coupe op ATS classics. |
Quote:
Ja die polo komt mij bekend voor ja. Die jonge woont bij mij in de straat in Cuijk dus zie de auto regelmatig. Gr |
Ook een leuk combi: laag en dan voor sportvelgen en achter staal:D
|
jaa das een jongen hier uit cuijk
ligt een G-40 motor in best grappig dingetje is dat! groeten |
dacht al zoiets hij reed aardig door :D
dan komen jullie zeker ook hierheen ? Oploo is naast Boxmeer |
hee daar wist ik niks van. maar das dichtbij ja.,
Ga dan wel ff kijken denk ik. gr |
Ik kom uit de buurt van Rotterdam maar ga daar zeker weten wel heen:D.
|
jaa zker gaan we daarheen!
groeten |
ff kieken misschien dat ik daar ook ff ga skieën hahahaha ;) gr polo-power
|
Quote:
vandaag ook gespot in cuijk op industrie terrein, voor glimmende wielen achter zwarte wielen, hehehe. wel leuke polo. |
jaa klopt is wel een leuk ding ja..
hee geert ik wou na het weekend maandag of dinsdag even een keer langs komen voor het dakrekje. groeten |
ja dat is goed, kom maar een dezer dagen een keer langs om te kijken.
|
Quote:
Uuuh dat vorige bericht was van nicky maar hij werkt bij mij en heeft dat onder mijn naam gepost. Gr Arno |
heej mensen hier eindelijk dan nog 3 foto's van mn wagentje..
hij moet nog lager he? groeten nicky http://www.mijnalbum.nl/Album=HDXNJOV8 |
ik zie dat het rekje er al op zit :thumbup: leuke foto's, vooral die laatste waar het wiel van de grond is.
grtz. |
Mooie fototjes;), inderdaad nog een stukje naar de grond:D.
|
ja gister er maar op gezet best grappig!
maar binnenkort ga ik hem helemaal onder handen nemen denk ik! nieuw lak laagje en verder verlagen. groeten |
All times are GMT +1. The time now is 05:47. |