![]() |
Ik heb zelf een G40 en deze zou fabrieks-af ook 20mm lager zijn, maar ik zie het verschil toch echt alleen achter:D hahaha, maar ik geloof het wel.
Had alleen gelezen dat het 60/60 was. |
Quote:
Kijk, tenminste een iemand die oplet. Met dit setje is de auto inderdaad erg laag. Verder is het een hele leuke auto waar je nog veel plezier van kunt hebben !!! :) |
mooie g60 moet je houden man neit weer weg doen worden over een paar jaar duur een mooie g60.
|
heb net een koper erbij gehad.
heeft 3000 euro geboden vind ik toch te weinig ,aangezien ik er nu ook een ander alarm in heb gezet. een camco. |
Ik zie toch de advertentie niet meer op marktplaats staan. Ik heb dan zelf deze auto nog neit gezien maar vindt dat deze auto meer waard is. Hij is helemaal origineel en dat is echt uniek alleen moet je net een liefhebber vinden en dat is vaak moeilijk.
|
ja klopt van de advertentie
was er eeneens vanaf heb geen bericht ontvangen of zo raar maar ik zet hem er van de week weer op:confused: ff nieuwe foto,s maken |
Quote:
Thanks ;) ;) ;) ;) :thumbup: |
Hoe is dat interieur nou van de G60, ik heb daar nooit wat van gezien maar was wel heel erg geinteresseerd.
|
zal morgen ff foto,s plaatsen
vandaag eerst vaderdag vieren :) |
Gefeliciteerd:D.
|
kijk wat ik voor vaderdag heb gekregen 3 liter ;)
![]() hier nog wat foto,s van de g60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ja ik weet het ik moet de dakhendels er nog op zetten |
mooie golf gti g60 zo. en niet duur
|
![]() Dat hoesje hoort over de handremgreep heen geschoven. ;) |
echt !!! ik vond het al zo lang
zo heb ik hem gekocht |
Quote:
hahahahaha :D |
Hele mooie g60.
|
dank je is echt een hele mooie strakke auto.
in het echt is ie veel mooier. moet er ook echt die prijs voor hebben anders gaat ie niet de deur uit. |
Quote:
Prijsje zul je bedoelen 3500 is niet veel voor een mooie g60. |
ga ze maar eens zoeken die er zo bij staan.
dan zie je pas hoeveel rommel er rond rijd. heb ook een paar keer gehad dat je van te voren belt is de auto goed ,geen deuken (nee auto is goed). kom je er aan springen de tranen in je ogen,wat een slopers zeg. weer voor niks gereden. zijn maar weinig echte en ook nog een nederlander ik was zelf ook meteen verliefd en mn vriendin ook toen we gingen kijken. ik ben echt een golf liefhebber dus ik weet wel waar ik moet kijken,om er een echte uit te halen maar nogmaals ik rijd er met plezier in rond. wil aleen een t4 voor het werk. |
heb besloten om door te sparen voor een t4
en de golf g60 te houden. ik maak hem in showroom staat , heb al bbsjes rm klaar liggen om op te knappen. electrische ramen en spiegels digifiz remus rvs vanaf de kat wil nog een schroefset moet nog het abs in orde maken dus nog zat werk ik zoek nog blauwe vloerbedekking van een g60 en een tunnel voor electrische ramen,je hebt er overzet kapjes voor weet aleen het onderdeel nr niet. dus als iemand iets heeft liggen hoor ik het graag |
All times are GMT +1. The time now is 06:03. |