![]() |
De ACN Banner!
Yes, hier is hij dan de Aircooled Cruise Night banner!!
![]() Leuk dat jullie de flyer mooi vinden! Tsja, helaas dat ene spel foutje, op een gegeven moment lees je er gewoon overheen... maar zoals Leon al zei, wordt hij zeer waarschijnlijk nogmaals gedrukt en dan met sponsors en 'zonder' route beschrijving!?! :p En nu allemaal komen natuurlijk!! Daar zijn ze voor natuurlijk. :D :cool: Hopelijk gaat de flyer een beetje de aandacht trekken op Budel en dergelijke... dat zal de ACN-Meeting zeker ten goede komen, hoe meer aircooled rides hoe beter! @ Leon: Ik heb misschien ook nog een sponsor gevonden... maar daar hebben we het nog wel over! :wink: |
Quote:
Thanx! Wouter... je bussie staat er strak op... toch!! :D |
het zit hier dus vol mensen uit de grafie-media, ACVW is toch erg populair in deze bedrijfstak :-) [op een aantal andere forums stickt het ook van de ontwerpers, DTPers en aanverwanten]. (zelf ben ik webdesigner, maar de rest van het bedrijf is allemaal druk/DTP werk. dus ondertussen weet ik er ook wel wat van)
|
Tsja... het is ook geweldig mooi werk, beetje crea doen en er nog euries voor krijgen ook! Kijk dit is mijn ´eenmans´ bedrijfje en hier hobby ik wat aan :D! Is erg leuk, ontmoet interesante mensen en je mag een leuke flyer voor de ACN maken ook... mooi werk toch!
|
Quote:
Digitaal is veeeeeeeeeel duurder dan drukken Hoefde voor deze oplaag alleen zelf de platen en de films te betalen, en een beetje plano papier. Wel uit eigen zak, dus als ik er meer wil dan wordt het een dure hobby Paul (VR) wilde er al gelijk 7000 hebben om bij de ingang in de uitdeeltasjes te stoppen, maar zo snel kan ik er geen 7000 meer maken.......... |
En de banner? Nog steeds niet voorbij zien komen.
|
Leverweg : koop die type 3 niet maar koop een bwil
Nogmaals voor jou : ![]() |
BEN JE BLIND !!??
hahaha Post nr #21 Maargoed, hier nog een x: ![]() |
Drie maal is scheepsrecht !!!!
|
Sorry! Hij's mmooooiiii!
|
Volgende in braille speciaal voor Erwin AUB !!!! ;)
|
Quote:
Ik zou niet weten hoe we dat dan weer moeten fabriceren :D :cool: :wink: ...en je krijgt er zo´n vet scherm van :p. |
Dan wast die patatbakker zijn 10 geboden maar eerst LOL
|
Op Keversite.nl kwamen ze ook al achter het tekst foutje... Is op zich een goed teken dat men de flyer dus wel aandachtig van top tot teen aan het lezen en bestuderen is!! :D
Tsja, je moet overal maar gewoon het positieve van inzien... :p |
Je moet het natuurlijk zelf drukken Leon? Via mijn werk hebben we wel contacten die snel drukken en leveren... werk bij een bedrijf waar heel vaak spoed drukwerk klussen zijn... Maar dan heb je het niet voor het bedrag waar je het nu voor drukt! Ik kan je dus niet verder helpen!
|
Banner op Volksforum!
Hey ik zie nu dat de banner bovenin op de website staat :eek:, echt super cool!?! :biggrin:
Ik tel dus nu ook gewoon 5 banners op deze pagina... :cool: ![]() |
Quote:
De banner staat er ook bij! |
Dus Erwin : voortaan kan je m op elke pagina zien ;)
|
Ik tel er nu echt zes... :) zal w76 van VeeDub ook ff doorgeven dattie er staat,
dan kan van daaruit ook de aandacht getrokken worden :) Supercool die flyer en de banner ook! |
Ik tel er 7 !!!
heheheehe ![]() |
All times are GMT +1. The time now is 00:05. |