![]() |
Quote:
Oh, er staat hier op het forum, een project van een Golf die in vrijwel dezelfde kleur is gespoten. Vandaar de vraag :D Dat was dus inderdaad jouw karretje....dacht dat het blauw was :frown: :frown: Snel je roze papiertje halen dan maar |
LOL, mijn vrouw zit mee te kijken, en die zegt: ik zou aan de zijkant een aluminiumbies maken...staat goed bij die kleur :tongue:
|
Haha, ik zal dr eens over nadenken...
|
Quote:
Ik had eerst ook een andere thread, maar die is weg, dus had ik hem maar opnieuw gepost. Ik ben nu al wel bezig voor dat roze papiertje, maar ik heb nog maar 4 lessen gehad, dus dat duurt nog ff :frown: |
Quote:
Balen joh, zeker als je zo een fraai mobieltje voor de deur hebt staan.. :( |
andere thread is er nog wel hoor... wees gerust... je moet alleen een tijdsoptie aanpassen....
Ziet er goed uit... bijzondere lijstenkit heb je er omheen, heb ik nog nooit gezien, heeft wel wat... Schroefset zou leuk zijn, dus sparen maar weer... :D :p Kleur vind ik trouwens ook mooi! Velgen is volgens mij het persoonlijkste aan een auto wat je kunt verzinnen... Maar al met al vind ik et een erg mooie golf... niet te eentonig kwa kleur, precies genoeg gebroken met de delen zwart die er nog op zitten (vooral achter vind ik em zo mooi) goeie keus kwa achterlichten... niet opvallend, breekt wel mooi... het enige wat ik zou veranderen is de verlaging en de velgen... rest is prima! (owjah... die wissers idd... maar daar ga ik verder ook niet over zeiken.. en iets wat je gekregen hebt kun je vaak moeilijk niet gebruiken.. ik ken dat) |
Ik ga nu eerst sparen voor een grill zonder logo met booskijker.
Daarna misschien wel voor velraging, maar hij moet ook niet te laag worden (kutdrempels) :( |
Heb je ook een foto van het interieur ?
|
nee, maar het interieur is ook nog nie helemaal af
|
Ik heb nu de onderkant en de wielkassen ook helemaal zwart gemaakt:
Zo was hij voor de tijd: Toe ik daarna weer foto's wou maken lukte het alleen van de wielkassen, daarna was de batterij leeg. Dus van de onderkant heb ik nog geen foto: |
Deze hoort er ook nog bij:
|
Heb nu ook me rijbewijs! Kan ik eindelijk rondrijden...
Heb wel nieuwe foto's, maar kan ze niet uploaden, ligt niet aande site maar aan mn computer. Op een heleboel sites kan ik niet meer komen, vandaar dat ik hier ook al lang nie meer ben geweest. |
er is trouwens ook nog niet zo heel veel veranderd. Heb nu alleen zwarte 8erlichten en zwarte knipperlichten voor. En de originele ruitenwissers komen er binnenkort weer op, is idd mooier dan die alu wissers. Interieur is nog nie helemaal af, ben nog bezig met de radio en met de achterbank
|
Hmmm, ik vond die alu wissers wel wat hebben. icm de heldere knippers en die velgen staat het best ok toch. Net als dat VW-logo in kleur staat erg goed vind ik. (Onderscheidend, doch stijlvol nochthans)
Alleen zou ik de bumpers ook in lakkleur doen |
All times are GMT +1. The time now is 20:15. |