![]() |
dik buske kul!!! zullen we zondag leiden onveilig gaan maken....
|
Quote:
JaH!!!!!!! dan neem ik de hoge bora mee!!!!;) (of de hoge kever, heb ff niks laags wat rijd...:( ) Grz Niels |
zoooooo...
busje geladen... Op naar sud-france voor 3,5 week ;-) grtz..Vic |
Quote:
Have fun en tot later! |
Wel humor met de bus in die ausstattung op vakantie :D
|
Zoooooo...
Winter weer bijna voorbij.. Weer een en ander aangepast.. - zuid afrika ondergrill met smoked knippers.. - Compleet bruin interieur, alles donkerbruin,raamslingers, ventilatieroosters, stuur, asbak, etc etc..incl 2 captainchairs(met dank aan split52) - veeeeel nwe stickers op zijruitje en nog veel meer binnenin.. What to do list... - hier en daar weer kit eruit krabben, roest verwijderen en nwe kit en lak erop... - nwe whitewalls erop die mn banden niet stuk slaan - nwe gloeibougies, revisie van verstuivers, nwe olie en riempjes en apktje.. En dan kunnen we weer een seizoen.. als ie de schuur uit is komen er weer nwe pics.. grtz..Vic |
zuid afrika grille??? kijk maar uit dat er geen aapjes meer inzitten dan :D :D
|
heeft Ernst je een paar Volksforum stickers aangesmeerd?
|
@Tjaap...heb ik hem niet over gehoord...
Maar op de bus zitten al de oldschool volksformstickers!!! grtz..Vic |
ah dat past nog beter...
|
Foto's :)
|
Goed bezig Bruders! Die captainstoelen zitten verrekte lekker he! Een update waar je
echt wat aan hebt. Succes met schuren en ontroesten ;) |
waar blijven die foto's :D !?
gr. Martijn |
een echte chil karretje :D
|
Als je naar een feessie gaat kom je die bus niet meer uit, te gaaf gewoon :cowboy:
:tongue: |
Vant weekend ga ik ff nwe foto's maken...
Zijn sids gister ook begonnen met 81 er Westfalia van vriendin... Dus stil zitten is er nie bij.. grtz..Vic |
oud foto'tje van het interieur op MIVW 2007:
![]() ![]() ![]() Erg toffe bus! respect! |
Daar komen de pica's dan..
Mooie captainchairs: ![]() Nu mooi alles bruin in de cabine... Ook nwe tellerunit incl toerenteller voor diesel: ![]() en het project voor dit voorjaar.. Westfalia camper uit 82 oplappen. Is van goede vriendin en heeft echt ff flinke oplapbeurt nodig. ![]() grtz..Vic |
Ziet er ok uit! Zeg ik waai binnenkort ff langs.
|
@Ernst...doe da maar eens..je kan trouwens kiezen kerel...of de 2 speciale hoofdsteunen of 2 donkerbruine...regelt ie voor jou he ;-)
grtz..Vic |
All times are GMT +1. The time now is 04:13. |