![]() |
graag ik ook!
Martiepartie Martijn Heuvel kenteken 41-JH-XL 20 |
Je moet er even 1 nummer afhalen! Ik kom niet!
Ik heb de verzekering gebeld aangezien ik een aanvullende verzekering heb... wordt het gemaakt zonder kosten. Dus is dit niet meer nodig! |
O.K.
Nog geinteresseerden? Is geen geld! |
Is het nieuwe adres al bekend?
|
Goede vraag, ga ik even achteraan.
|
Het nieuwe adres wordt zsm bekend gemaakt (is in Naaldwijk).
Mensen, het komt nu snel dichterbij! We hebben nog ruimte!! Goedkopere manier om van die paar parkeerdeukjes af te komen zul je niet snel vinden.... *edit* of van wat meer parkeerdeukjes in mijn geval *edit* |
we zijn er bijnnnnnnnnnaaaaaaaa we zijn er bijna... maar inschrijven kan nog steeds........
|
Helaas moet ik afzeggen. :( Reden ge-PM-ed aan Stijn..
|
Dirk - Dirk van Riel XX-XX-XX
21 |
voorzichtig upje...
|
Het adres: Smederijstraat 4 , Naaldwijk.
Tegenover de ingang van de Gamma (dat is de Schildersstraat) dit ivm evt. TomTom, die de smederijstraat waarschijnlijk (nog) niet kent... |
Sorry maar ik kan er ook helaas niet bij zijn :(
Ik moet onverwachts werken zaterdag ! |
Quote:
Routenet.nl kent beide straten niet. Tomtom waarschijnlijk wel. Gaat het morgen nog allemaal door ivm genoeg aanmeldingen? :) |
Tijdstip?
Hallo allen,
ik hoop dat het doorgaat, vanaf welk tijdstip en tot hoe laat kunnen we terecht in Naaldwijk? groet, JJ |
ik moet helaas ook afzeggen
|
nou jongens, weer ruimte zat dan.....
|
Volgens mij komt Dirk iig met 2 auto's :)
|
Even qua tijd, houd het maar op "vanaf" een uur of 09:00 / 10:00.
|
Ik zal er pas rond 11 a half 12 zijn. Dik een uur rijden, maar we doen het voor een goed doel ;)
|
Goed, ben ik er vroeg. Rond een uurtje of 9:30 ben ik aanwezig. eerst nog even de auto wassen, is wel zo netjes...
Tot morgen!! |
All times are GMT +1. The time now is 19:26. |