![]() |
prothane is prima spul en een stuk goedkoper als powerflex
deze lui leveren ze ook: http://www.es-international.nl/Poly/automerken.htm voor de goede prijzen ff bellen want ze hebben de prijzen verlaagd maar de site nog niet bijgewerkt.. hebben ook veel auto's in de lijst staan die je bij andere leveranciers niet vind. |
Quote:
Dit is SuperPro, nog niet van gehoord. Maar vind de omschrijvingen erg vaag. VW Corrado A2 chassis, wielen met 4 moeren 1989-95 Bestelnummer Omschrijving Inhoud Prijs Voorophanging SPF 1915K draagarm - onderkant - voor* 2B,2T 49,35 SPF 1910K draagarm - onderkant - achter 2B,4T 83,00 SPF 1911K draagarm - onderkant - achter** 2B,4T 118,50 SPF 1912K draagarm - onderkant - achter*** 2B,4T 135,95 * + Scirocco/Corrado/Passat ** passagierskant caster verhoging, bestuur- derskant standaard *** passagiers + bestuurderskant verhoging Kit 2311C compleet standaard pakket voorophanging 132,35 Achterophanging SPF 1920K draaipunt - stang op achteras 2B,2T 103,95 Kit 2312C compleet pakket achterophanging 103,95 Kit 2313C compleet pakket gehele auto 279,55 Draaipunt - stang op achteras, bedoelen ze daar de achteras rubbers mee? |
Volgens mij zijn de losse prijzen per zijde.
|
zou kunnen, staat bij dat er voor actuele prijzen ff gelbeld moet worden, dus kan je dat gelijk vragen..
weet wel dat zij de enige zijn die iets voor mijn oude swift in het programma hebben en voor een oude celica bijvoorbeeld.. dus als je het nergens anders kan vinden dan is het een goede optie.. |
alsje toch een hele berg deze kant op wil laten komen voor meerdere personen, kun je ze ook in de usa bestellen. met de mooie dollarstand nu.
de prijzen zijn daar t zelfde in dollars als hier in euros. en 100 dollar = 70/75 euro.. (ongeveer tenminste) en is ook van prophane. hier kost een complete golf 1 of 2 set 100 dollar. alleen de verzendkosten zijn wat hoger, maar als je dat deelt met 10 man ofzo, hebben we t ook over enkele eurotjes p.p.. http://wrdusa.com ps: daarbij is wel golf 1, en das wat ik nodig heb ;) |
Quote:
Weet ik. ;) |
haha ok dan..
|
Quote:
Aangenaam... :cool: |
we horen wel wat t gaat worden met breadfan en golf 1 setjes...
anders ga ik volgende maand bij die site bestellen. kun je wel meedoen tapestaartje, scheelt wel verzendkosten |
Is goed, laat maar wat horen!
|
All times are GMT +1. The time now is 00:26. |