![]() |
Wij zijn er ook weer bij, was erg slache!
Geen idee met wat, maar we komen... |
Quote:
zie je dat ik niet de enige ben ebut :D :D hoe sa jong :thumbup: heereveen is the place to bee :thumbup: graag een idee over een datum :) |
Je hebt tot op zekere hoogte ook wel vaak gelijk hoor :D
7, 14, 21 of 28e. Ik kan zo het nu lijkt alle 4 datums wel :cool: |
Quote:
:D :D 14 Rocktober doen dan :rock: ................ |
Geregeld :rock:
|
Quote:
:iamwithst |
Quote:
:thumbup: |
Als ik mn rijbewijs heb, kom ik ook wel even langs om te kieken.
|
1. Voklswien
2. Ebut 3. Gijs 4. johan8vplus 5. 6. 7. 8. 9. 10. 96. Edition-Blue 97. Split52 98. Beetlefreak 99. Mister Cool 100. Benji met D.E. bus we hebben begin :thumbup: |
Quote:
We komen er wel! |
Split én michel beide? :eek:
|
1. Voklswien
2. Ebut 3. Gijs 4. johan8vplus 5. Michel 6. 7. 8. 9. 10. 96. Edition-Blue 97. :eek: 98. Beetlefreak 99. Mister Cool 100. Benji met D.E. bus |
Quote:
:D:D Je weet nooit wie van de twee er komt en met wat voor vervoer :screwy: :D |
ik heb geen idee watvoor auto ik dan heb. als alles loopt zoals gepland dan is de polo dan weg. zien wel even wat er op dat moment rolt...
|
Slinger gewoon meteen heel JettaFryslan op die lijst, die komen toch wel:D
Dus Nas ook, en Jettameister is tegen die tijd ook volledig ingeburgerd! Zal even kijken of ik Bernd te pakken kan krijgen, JettaIG moet ook maar eens naar NL afreizen!! |
Quote:
Komt wel goed denk ik ;) Zal Bernd vanavond wel eens ff vragen of hij dan tijd heeft... :cool: :D maar denk het niet... :eek: |
En waarom is 14 oktober nu net de trouwdag van m'n ouders :mad:
Probeer gewoon te gaan, zal toch wel gewoon uit eten worden :tongue: |
internationaal ...... wat ze in duitsland kunnen ........kunnen wij ook
toch .....? |
14 Rocktober valt in de herfstvakantie (van t Noorden tenminste...)
Herfstvakantie Noord bo + vo 13-10-07 t/m 21-10-07. :rolleyes: |
Ik kom denk ik ook wel.............even kijken of er nog wat mensen uit de noord-oost hoek heen gaan ;)
|
All times are GMT +1. The time now is 16:53. |