![]() |
Quote:
Jaaaaa, dat was hem!!! ![]() |
Quote:
Kwestie van koffie, daarna tweede bakkie gehad :D |
Die Pattat komt van oorsprong uit Surhuisterveen of iets in die richting.
Is inderdaad met skroefset :cool: |
Zet er zo mijn vraagtekens achter, met al dat spul wat ie koopt en verkoopt .....
|
voor weinig gekocht in duitsland en voor het dubbelle in nederland in de bingo..... en die passat heeft een kleine anderhalf jaar geleden in rotterdam te koop gestaan ook op mp maar dan op foute chrome wielen......
|
Quote:
hangt er van af wat je goedkoop vind wist hem in Duitsland te koop en staan en ik vond em niet direkt goedkoop !! :eek: :eek: :eek: :eek: ik heb het natuurlijk over die witte coupe he !!! :cool: |
ik vind dit wel gaaf zon hele topic over mn autos b.v.d voor jullie reacties
|
ik vind het een hele gave jetta, kan der niks aan doen ..
|
Kijk eens aan, de verkoper himself!!
Vertel ons even hoe of wat!:) |
Quote:
Geen TSFI he . Ff opletten he ;) |
Quote:
't Is TFSI, en niet TSFI. Even opletten hè. ;) En was de FSI d'r niet ook al in de Golf 4? |
he hallo dit zijn eeen paar van mn vorige autos die golf 1 niet en die passat 35i ook niet ,hebben jullie beslist al eens gezien
http://www.mijnalbum.nl/Album=FC7UTDXL |
die golf 1 en passat zijn van twee goeie maten van mij
|
en ja sorry voor het ongemak de motor in de witte is een golf 3 facelift 2.0
|
en ja sorry voor het ongemak de motor in de witte is een golf 3 facelift 2.0
|
Is de witte jetta nu verkocht?
En die Passat staat ook te koop toch?? |
http://www.mijnalbum.nl/Foto-CFWQMCPA.jpg dit was mn golf die is nu van ruuds vw shop verry nice guy
Ja de witte jetta ,,,,, hij is van een hele goeie bekende geweest was tot een paar maanden geleden een 1.6 cl automaat nu dan 2.0 liter en hier en daar nog wat andere gadgets veranderd zoals de recaros waren eerst editions en nog wat kleinigheden |
Die Jetta 1 is ook wel erg dik Sven, die wil ik ooit ook nog 1 hebben .
|
Quote:
Is die ook te koop? ![]() :D :tongue: |
All times are GMT +1. The time now is 19:29. |