![]() |
Quote:
Vooraan nog 60mm en achter nog 35. Meer dan genoeg dus om hem echt goed plat te leggen. |
kijk aan! perfect
|
Zodra het salaris er weer is bestel ik ook een set :)
|
waar kom je weg uit 'v'riesland wou wel zo'n setje komen bekijken/kopen
|
Ik zie dat mijn foto niet meer werkt, tijd dus voor wat nieuwe. :D
Hier heb ik vooran nog 10 en achter nog 5 mm over. Maar veel lager wil je toch niet denk ik. :screwy: ![]() ![]() ![]() Ik rij er elke dag 390 km mee (ja echt!) en ik leef nog. Setje bevalt dus prima. |
stug?
|
Quote:
Stug... wat heet stug... Het is niet zo soepel meer als de originele vering, maar dan zou ook alles aanlopen. :D Maar zoals ik al zei, ik rij er elke dag behoorlijk veel me, en ik heb reuma, en tot op heden heb ik nog geen klachten door het gestuiter. Zelfs niet op de hoogte zoals hierboven staat. |
met een gti onderspoiler en wielkastranden lijkt het allemaal extra laag, ik wed dat mijn automaat lager staat.....
Uberlage daily's zijn vet!!! |
Quote:
Lager dan dit? ![]() Amper 3 Tic Tac-jes. :D |
Hij ligt echt goed laag Chris! Mooie foto's!
Goed dat het bevalt. @stefanebg, Suameer... da's tussen Leeuwarden en Drachten |
Quote:
Ik zal morgen of zaterdag eens foto's plaatsen, op een vlakke weg ;) |
kijk aan das te doen.. ik zal binnekort maar eens even een ritje die kant opmaken :)...
|
http://nl.youtube.com/watch?v=mBIVUtI0dK8
Vooraan op zijn laagst, achteraan nog met 2.3 cm schroefdraad over. Ik heb hem nu wat omhoog gezet. Tot de veren weer strak staan zegmaar, rijdt heel comfortabel en bijna nergens aan de grond (ok ok, de 16v lip wel, maarja, is maar plastic) Op zijn laagst was het behoorlijk hobbelen en flink wat geschraap. Maar ik gebruik hem als daily en moet over veel klinkerweggetjes. Dan liever wat omhoog. |
WAs je dronken ofzo?
Je slingert alle kanten op... :tongue: |
Quote:
Mee eens! Bij mij liggen de banden ook een flink eind in de wielbak, en nou ligt die van chris zeker achter wel net ietsje lager, maar bij deze golf lijkt het wel extreem, en bij mij zou je bijna zeggen dat er hulpveren onder liggen :D Maar dit setje kan verder inderdaad wel erg laag, en het rijd ook echt prima! Nice shizzle split :D |
Quote:
ja |
Quote:
ff `n complimentje op het filmpje....super gemonteerd! |
Quote:
uit Friesland, dus het zal wel :D Jens |
is het gewoon het hele jaar door bij jou te bestelle?
of tot een beperkte tijd? |
Is gewoon het hele jaar leverbaar hoor, geen probleem.
|
All times are GMT +1. The time now is 09:08. |