![]() |
pics :woowoo:
|
staan in het photo-album
|
ik heb 165-50-15 op 7j
en ik heb er niks geen problemen mee gehad lach er eigelijk zo onder ziet er wel super strak uit ;) mvg van ramon |
Heb je misschien een plaatje vanaf de zijkant, ik zit ook te denken om 165/50/15 om 7j's te laten knallen maar wilde nog wel ff een voorbeeld pic vanaf de zijkant, als je die hebt..... graag :D
|
Ik ben ook wel te spreken over de remmenreiniger/aansteker methode :tongue: Kregen de 195/45 eerst ook niet om mijn 8j bbs rs. Toen wat remmenreiniger bij de band/velg ingespoten, aangestoken en de compressor volgas toen schoot de band gelijk op zen plek :) En het is ook nog leuk om te doen :D
|
@Fabian:
duidelijk genoeg denk ik zo?: ![]() |
Denk dat hij get zij aanzicht van je bolide graag zou willen zien ;)
|
Ja dat bedoel ik indd, om een beetje kijk te krijgen op de hoogte van de band vanaf het zij-aanzicht.
|
maar kan elke bandenboer dat zoo,n strak bandje erop knalle en kan die der nu neit af knalle omdat ie zo gestrecht is heeft iemand foto van als het ernorm getrokke is
|
In dit topic staat dat ze er redelijk simpel om gingen, het ligt ook totaal aan hoe ver het bed van je velg aan de binnenkant zit zegmaar.
|
Quote:
en nu met leestekens :confused: |
Quote:
|
Inderdaad, die snapt het na die 115 berichten die hij ondertussen heeft gepost nog steeds niet.
|
Ben nog steeds benieuwd naar t zij aanzicht.
|
dat is de duidelijkste foto eigenlijk, denk dat je daarmee, en met andere foto's op het forum, toch prima kan bepalen hoe het eruit ziet?
|
Ja die had ik al gezien, maar krijg nergens een knap beeld omdat je airride omlaag staat :P
|
Na wat search op diverse fora's, duidelijke pic van 165/50/15 om 7J:
![]() ![]() |
oke, dus ik hoef niet meer te zoeken :D
|
All times are GMT +1. The time now is 14:28. |