![]() |
super plaatjes en meeting en de mijne staat dr weer mooi op :)
|
hierbij mijn bijdrage:
was een supermeeting!! met veel cabbies let op: telefoonkwaliteit...... ![]() ![]() ![]() de rest op www.autopics.mijnalbums.nl |
Hallo mensen!
allemaal super bedankt voor de komst nogmaals en ook super bedankt voor de leuke reacties!!! tot de volgende meet! gr. Nick |
Toppie was het weer!!
|
Het was zeker weer super...
|
[QUOTE=Sciroccomiepje]leuke meeting! goed georganiseerd
niet zo heel veel foto's gemaakt, toch een kleine impressie Tekst op motorkap: "35 jaar en nog steeds niet gaar" ook prijswinnaar welke categorie ???? : Ik was de gelukkige winnaar van de 2e prijs in Aircooled others |
Rockin'!!!:D
|
hier mijn foto's van VWfanatics Water & Air 2007
|
Mooie foto`s misha
|
tenks :D
|
Mooie foto`s alleen jammer van de LSD deurtjes her en der
|
Quote:
Ik zal m er vanaaf ff bij gooien :D |
Bedankt Misha!
Hele mooie foto van de mijne :cool: ![]() |
hier heb je "de" wel besproken stickert :eek:
![]() ik snap best dat die moffen iets wat raar gaan koekeloeren naar uw apparaat ja :D :screwy: |
Kan er echt maar een weer voor elkaar krijgen om zo'n sticker op z'n achterruit te plakken.
|
Stond erbij toen hij zijn sticker erop plakte, het ging er ook niet zachthandig aan toe :D
Hier mijn foto's ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Zoek de verschillen :woowoo: ![]() ![]() ![]() Mischa en Martinus hebben nog even geprobeert om in de wielkast te kruipen :rock: ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mooie foto's Erik, ziet eruit als een mooie meet. :)
|
Foto's staan eindelijk online op www.vw-speed.nl
|
Was weer een leuke meet met veel dikke auto's was wel weer 220 km waard vanuit friesland.
Hier een paar pics van mij de rest hierhttp://www.mijnalbum.nl/Album=Q36WZO6G ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Tot de volgende keer maar weer greetz QP |
M'n foto's komen misschien vanavond nog maar anders morgen eerst op de Fanatics site.. dus nog ff geduld! :)
Hier wel een paar sneaks :mrgreen: ![]() ![]() ![]() |
All times are GMT +1. The time now is 06:28. |