![]() |
Quote:
ik maak morgen even hele goede foto's voor je. dan kun je zien dat ze echt zijn. maar ik ga niet naar oss de 30ste, ga jij naar jettameeting in Heerenveen de 14de? moet je je @ mail adress even pb'en |
Quote:
Waarschijnlijk niet. Is me wat ver weg, zeker zonder eigen Jetta. ;) Ik wacht de foto's wel af, hopelijk kan ik het daarop een beetje redelijk zien. Bedankt alvast. :thumbup: |
Quote:
volgens mij zijn het niet orginele kan geen hella of vw tekens of nummers vinden. maar ik moet je @ mail adress even hebben kan ik de foto's even opsturen. |
Oane heb je de Kever koplampen (met ringen) nog te koop?
Check ook je e-mail ;-) |
Mijn mail is mijn forumnaam @ hotmail.com.
Als er geen Hella op staat is het ook geen Hella. Misschien dat er een ander merk op staat. Fifft ofzo. En er was nog een Frans merk dat ze ook maakte, naast de setjes met originele kleuren, maar ik kom zo gauw even niet op de naam ervan. |
Quote:
ja inderdaad nu je het zegt fifft, dat staat erop heb je even een mailtje gestuurd |
even omhoog ben weer wat spul kwijt geraakt.
|
Quote:
Heej, ik heb nog geen mailtje van je gehad. Maar als ze van Fifft zijn en niet van Hella moet ik ze toch laten gaan. Daar heb ik d'r al genoeg van liggen. :D |
Quote:
ik heb je wel een mailtje gestuurd, oh dus daar heb je al meer van :tongue: |
All times are GMT +1. The time now is 22:08. |