![]() |
Er zal toch ook vast wel een foto van mij bij zijn toch ? :D
|
es war ein super treffen!nächstes jahr gevelsberg und holland!!!!!!
|
Goh wat sta je er beeldschoon op Alberto :D
|
Quote:
Wer sind dabei!!!! :woowoo: |
Quote:
Ik zeg een Lentemeeting in maart en een herfstmeeting in oktober :thumbup: En wellicht een winter en zomer meet ooit :D |
@ Ebut ,al weer een beetje bekomen van het Mini Metalicca Concert in de golf op de terugweg zaterdagavond :D
|
Quote:
![]() Quote:
jep ich auch @ wytze je weet wat je te doen staat :thumbup: @ jurjenv ja mooi he ....krijg de dader nog wel :mad: Quote:
8 juni 2008 in bergum :thumbup: |
Quote:
Ik sta er weer lekker op zie ik wel ,met m'n half verbrande hoofd door de bbq :D |
Quote:
Man, ik heb het nog nooit zo beleefd als in die Golf man. Oldermachtigst, dat ging hard!! :rock: |
Quote:
Ich auch! :thumbup: |
Quote:
![]() beter ? volgende jetta meeting is voor jou wytze lokatie en vergunning ...go :thumbup: |
Quote:
Lekker he! :D Hier nog even een paar pics van vanmiddag ;) 10J met 195 er's :screwy: Old Skool!!! |
Quote:
En niet alleen hard, maar ook superstrak! :thanks: |
Quote:
Wiens is dat? Kwam em laatst al een paar keer tegen bij Gorredijk... Vette raamspoiler achter :woowoo: |
Woont bij Domi op de buurt !
|
Quote:
Is van mijn overbuurjongen. Slechts 50.000km . :rolleyes: Ze snappen niet dat ie bij 99.999 weer op 00.000 gaat :D Ze hebben hem van de eerste eigenaar zeggen ze. Komt oorspronkelijk uit Hurdegaryp |
Hehehehe :D
|
'Originele' steelies zijn gaaf!!!
|
jetta heefd toch gewoon tonne teller ?
|
Quote:
Had mijn golf ook niet ,die ging ook bij 99.999 weer naar 0 toe @ MellyVille ,dat waren de oude steelies van m'n vaders jetta Mk1 ,die heeft m'n zwager laten verbreden en laten stralen/poedercoaten . Zitten er net 2 dagen onder(incl nieuwe schroefset) ,maar ik vind het ook erg leuk staan ! :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 22:20. |