![]() |
och..canbus kan je ook wel misleiden wout...maar ik denk dat een dta8pro een beetje hoog gegerepen is voor een student
|
Mooie fotoos dude!
|
1.9 opboren naar 2.0? waarom???????
Owja wouter, vraagje aan jow. Waarvoor zou golf V tdi motor moeilijker in te bouwen zijn als de 150pk pompverstuiver uit de IV? |
Omdat dat golf IV nog niet met een volledig gestuurd canbus systeem werkt en golf V wel
|
Jullie schrijven het verkeerd het is geen canbus maar cannabis :D
|
Quote:
Het inbouwen is misschien qua motor ophanging niet moeilijk,maar het regelsysteem wat erachter hangt is ingewikkelder en nauwkeuriger.Ik lees dus net in een bovenstaande reactie dat je met DTA iets kunt proberen.Een duur geintje word het zowieso. |
Ja lijkt me beter te doen als je een eigen tuning bedrijf hebt en je eigen auto als demo inzet ofzo, maar als student... (of je moet natuurlijk een RIJKE student zijn, schijnen ook te bestaan dus...)
|
Werk sinds een aantal daagjes bij HP ben eindelijk uitgestudeerd dus in principe moet het wel lukken! :D
|
ah dat scheelt natuurlijk ook helemaal! ik moet nog een jaar, grrrrrrr
|
Quote:
die hebben meestal een rijke vader ;) |
Vandaag heeft een grapjas in een parkeer garage in Eindhoven met een Renault Twingo tegen mijn Superstrakke witte bijrijders deur gezeten :mad: :frown: .
Hij is nu dus niet meer superstrak en wit :frown: een flinke deuk en 2 beschadigingen op de deur!!! |
Quote:
Verzekerd? |
oei, das mooi kut! dit is wel je kans om van die vervelende rechterdeurklink af te komen (die heb je toch nie nodig:D)
ik probeer het positief in te zien merk je wel :D |
Quote:
In dat smoesje trapt me vriendin niet hahahaha :tongue: daar zitten de deuk en krasjes te laag voor :frown: |
Geen idee of je DTA oid er op werkend kan krijgen.. Ik denk wel dat je de eerste bent die het probeert! Je kan ook de electronische bende er af trappen neem ik aan en er een mech. pomp op knallen. Een kennis van mij heeft een 110pk blok met een mech pomp er aan (van welke auto weet ik niet heb geen verstand van die oliebranders) en die perste er zonder veel moeite +/- 170pk uit.
|
Quote:
Moet jij zeggen ;) |
Ik zou ook zeer graag een adresje willen weten voor het verbreden en verchromen van stalen velgen :rolleyes:
zodat ik mijn mk2 ook flink omlaag kan gooien :eek: ![]() :tongue:
![]() Denk niet dat iemand na die foto's kan zeggen "Kevin jongen doe het niet....." want het is namelijk gewoon Über ge*l :D |
idd.. ziet er erg fijn uit!
adres voor stalen velgen verbreden: v/d Mik Kievitslaan 24 3645KL Vinkeveen 0297-261777 |
Bedankt voor alle leuke reacties op de geshopte foto van mijn verlaagde mk2! ik ben op dit moment aan het wachten op mijn "Fahrwerke" 60mm :biggrin:
|
Laat staan uberhaupt een tdi..
btw: can bus?? |
All times are GMT +1. The time now is 02:46. |