![]() |
Ik zou iig 1 van die voorbanden graag willen hebben. Als je die dan meeneemt als je nieuwe banden erop laat leggen. Betaal ik de verzendkosten wel. Kan ik namelijk kijken of het een beetje netjes onder mijn auto zal staan!
|
hey super mooie 3 heb je daar staat zeer goed met die velgies, suc6 ermee
|
Mooie Golf! ben benieuwd naar de vorderingen.
|
Quote:
dankjullie...en het is wel de bedoeling ja dat eea deze winter aangepakt wordt. Afgelopen 1,5 jaar veel geld in ons huis gestoken, dus hopelijk nu wat meer over voor de auto :)...ben voor in de tuin nog wel opzoek naar een geldboom, maar die zijn moeilijk te vinden :D |
Dit is idd een nette golf3.
en die spiegels zijn van K.P.U.(DTM-spiegels),deze zijn netter als die van Mattig. En een heel stuk beter als M3-spiegels. |
Mooie 3 hoor!
Verkoop je die spiegels niet ?:) |
nee spiegels verkoop ik niet
|
mooi golf, super combinatie, kleur en wielen :)
|
hahaha wat een gezeur om je spiegels... had ik ze zelf nog maar is nu dikke handel haha heb ik je mooi goedkoop verkocht hahahaha maar laat ze lekker zitten het staat perfect.
voor de andere het zijn merkloze spiegels jaren geleden had nlpower ze liggen... zijn polyester spiegeltjes |
haha serieus? Had ook al een Pm voor die spiegels...volgens iemand hier van het forum zijn het spiegels van KPU ofzo worden in ieder geval niet meer gemaakt, en heb ook al eens meeting foto's gezien uit 96 ofzo met een golf3 waar ze ook al opzaten..dus moet idd wel lang geleden zijn.
@ gti-pirelli, auto ziet er inmiddels iets anders uit, dan op de foto's. Andere wielen ![]() ![]() |
.. volgens mij zijn dit inderdaad KPU spiegels (merkloos ben ik ze nooit tegengekomen).
Heb ze vroeger ('97-'98) op mijn Tdi gehad en nu gelukkig weer een setje kunnen kopen van een liefhebber, die op de VR6 komen. @michelT .. Prachtige wagen, mooie (blinkende) kleur. |
Sow, dat staat even dik!
|
erg nette type 3
greetz van een paar straten verder |
Dit staat ook super dik hoor, vondt de andere velgen er ook super onder staan. Wel vreemd dat ik je nog nooit ergens gespot heb, want je woont ja zo dicht bij,
Grts |
en dan te bedenken dat ik in nieuwe-pekela werk haha,
maar ik rij er niet vaak in, vandaar denk ik... |
Oke, maar waar werk je dan als ik zo vrij mag zijn :)
|
pracht bak
|
Michel. Wat heb je toch een dikke bak. Heerlijke wagen :thumbup:
Knipperlichten nog steeds vochtvrij ? |
zekers :)
|
zijn dat brock velgen in 9j breed?
|
All times are GMT +1. The time now is 21:52. |