![]() |
Heb ik alvast een leuke activiteit voor op de jetta meeting.............Kofferbak verkoop.....sorry inkoppertje ;)
en natuurlijk niet je kofferbak verkopen want dan had je net zo goed een golf kenne kopen! ... |
Dus de naam wordt Trunkmafia ? :)
Of the Trunk Mob ... |
een golf met kont is niet grappig..:D:D
|
Iemand er weleens bij stil gestaan dat je er weleens uit gereden zou kunnen worden door een Jetta?
Hij heeft nl. 2 voordelen en 1 nadeel. Het nadeel is dat hij zwaarder is (ook al is het op kenteken maar 947 kg en een Golfje 16V al 935 geloof ik). De voordelen zijn betere gewichtsbalans, meer richting die perfecte 50/50 verdeling, een Jetta stuurt ook duidelijk neutraler, minder last van onderstuur. En de luchtweerstand is veel beter, een Golf trekt een enorme onderdruk achter de bumper en achterklep (ja daarom is je achterkant altijd zo smerig). Verder mag je het ook gewoon een lelijke turkenbak vinden, ieder zijn smaak. |
Quote:
ook niet leuk om mee te rijden dan . :rolleyes: |
Quote:
Vergeet niet dat een Jetta veel stijver is dan een Golf, door de bouw (achterraam, achterbankframe) |
Een Golf is dus eigenlijk gewoon zwaar kl@#e (vergeleken bij een Jetta dan :)
|
het is dat jij het zegt :P
|
Dus Golf rijders van de wereld : een Jetta roeleert op allerlei fronten :D
|
Quote:
behalve op de juiste :D |
De juiste as in ïedereenheeftereendusweroeienmetdestromingmee ? :D
|
inderdaad een stuk stijver (jetta 2 dr, jetta 4dr golf 2 dr, golf 4dr van stijfst naar minst.. zo is het mij iig verteld, en als je bedenkt dat ik van de golf 4dr naar een jetta 2dr ben gegaan geloof ik dat ook zo)
maar die stroomlijn geloof ik niet helemaal, want als er iets smerig word aan de achterkant is het een Jetta, en daar had ik met de Golf veel minder last van |
CW waarde van een Jetta is echt lager dan die van een Golf vandaar het voordeel
|
Quote:
das niet dezelfde.. die jij bedoeld is een maat van hendrik (editionblue met xenon) en komt ergens uit groningen.. deze komt ergens uit het westen.. |
Haha! Redcap leeft weer :D
(Pas op volksforum admins, er is een concurrent modder-eter in da house!) Maar Tjaap heeft wel gelijk, volgens mij is de Jetta sneller smeriger op de achterbumper dan een golf! Opmerking van de maand: " De juiste as in ïedereenheeftereendusweroeienmetdestromingmee ? " GO GERT! |
Quote:
zit hier niet als concrrent hoor.. ben een gewoon forumlid.. :biggrin: |
All times are GMT +1. The time now is 07:06. |