Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   Golf mk2 '86 GTI in t Wit! (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=35866)

Fabian_GTI 31-10-2007 11:29

Die deuren heb ik wel oren naar ja :P Dikke bumpers hou ik erop, we hebben net de uitlaat erop pas gemaakt en de gecleande voorbumper is geheel mijn smaak.

Heeft indd een tijdje tekoop gestaan op marktplaats, zelfs toen ik mn oude 16v nog reed dacht ik van die is wel erg aantrekkelijk, toen liep de 16v kaputt en hij stond er nog tot mn grote verbazing, DIRECT afspraak gemaakt goed bekeken en 2 weken later opgehaald :D Tot de dag van vandaag geen ernstige problemen mee gehad !!

Mark je hebt een PBtje trouwens met 2 vraagjes ;)

Dank voor alle reacties :D

breadfan83 31-10-2007 11:51

Quote:
Originally Posted by Tjaap
maar jij hebt nieuwe deuren.. ik zie een ruil :D

Neuh, ik zÃ*e mijn spiegels graag. :tongue:

Ik vind die gecleande bumper eigenlijk wel wat hebben. Zo ziet ie er dikker uit of zo...

Big_Mac_Mark 01-11-2007 10:25

Quote:
Originally Posted by golow
die stond een hele poos te koop op mp .. ook nog mee bezig geweest

'Valt mee', en 'nee, hoor'!

;)

jettaracing 23-12-2007 20:47

Vandaag is Fabian even langs geweest in fryslán!

Man! ,die Gti is echt een mooie auto zeg ! op de foto's leek het al een nette auto ,maar in het echt valt hij zeker niet tegen !

Hier alvast een paar sneak pics voor de liefhebbers van de nieuwe update ...........

corrado-usa 23-12-2007 20:58

staat hem super deze velgen zo.

Edition-Blue 23-12-2007 20:59

Ziet er goed uit !

PJVL_G60 23-12-2007 21:07

Dat ziet er goed uit met die compo's :eek: !

jettaracing 23-12-2007 21:11

Staat veel beter dan de stalen velgen !!!

Vóór komt er nog een 15 mm spoorverbreder tussen ,dan lijkt het net even een beetje mooier !

Ik vind het in ieder geval zeer geslaagd :thumbup:

Alberto 23-12-2007 21:31

witter dan wit ....... :D

Fabian_GTI 23-12-2007 23:33

Ze zijn al mooi egaal bruin van de pekel dus het past al een stukje beter bij het geheel haha. Morgen even zoals het hoort, autootje wassen én de velgjes, even zien als ik nog de spoorverbreder ertussen kan frituren morgen :D Dan even wat kiekjes schieten !

Ik vind de looks boven mn verwachtingen geworden, ook de 'go' is er merkbaar op vooruit gegaan dankzij het gewicht van deze wielen ! (H) Wytze ik dank u !

Ook bedankt voor de positieve reacties ookal vloekt het heldere wit gigantish bij het pekel wit, de looks is er écht op vooruit gegaan :D

Mister Cool 24-12-2007 00:02

Superdikke velgen, staat heel goed onder je witte gebakje :D . Vond ze onder wytze z'n rode jetta ook heel erg moois taan :thumbup:

Erik 24-12-2007 09:21

Dat ziet er echt hééél mooi uit zeg! Wat een sterke combi.

Fabian_GTI 09-05-2008 14:33

Even wat nieuwe plaatjes voor mijn fans op Volksforum :redface:

Circuitdag Assen:

En even gepoetst en op de foto gezet:

Binnenkort:

- Supersport schroefset
- Powerflex rubbers voor de achteras en voorste draagarmen
- GTI lijstenset met skirds
- Velgen in kleur van de auto + diverse delen spuiten
- Scherpe nokkenas + toebehoren, en afstellen op de bank

Arne 09-05-2008 14:38

Ontzettend vet!

De Limburger 09-05-2008 17:14

Nokkenas zou ik bij Bolku bestellen super service en zeer goed materiaal, mijne loopt nu erg goed en klimt zeer snel in toeren is echt niet normaal, loopt alleen dooe de scherpte niet goed meer staitionair, maar dat is normaal en ook wel een beetje te verdoezelen met de ontsteking..

Gr Ronnie

Ohja zeer mooie golf..

jettaracing 09-05-2008 23:39

Quote:
Originally Posted by Fabian_GTI
Binnenkort:

- Supersport schroefset
- Powerflex rubbers voor de achteras en voorste draagarmen
- GTI lijstenset met skirds
- Velgen in kleur van de auto + diverse delen spuiten
- Scherpe nokkenas + toebehoren, en afstellen op de bank

Doe die oude gti lijsten dan maar naar mij ,die met dat rode biesje :thumbup:
p.s haal ze er wel met beleid af ,zitten namelijk geplakt ,maar dat had ik je al verteld .

Blijft een erg mooie auto om te zien ! en de velgen in de carrosseriekleur word mooi!

Fabian_GTI 12-05-2008 13:41

Ik zit nog te twijfelen of ik de deurlijsten eraf haal, moet even kijken hoe het staat als ik eenmaal de skirds erop heb zitten.

Er zit namelijk wel één roestplekje onder de deurlijst. Afijn er worden binnenkort toch delen gespoten, misschien laat ik dat dan wel direct meepakken.

Arne 12-05-2008 16:23

Ik zou er gewoon nieuw type deuren inzetten....Ik vind dat beter ogen icm dikke bumpers.

Emiel 12-05-2008 19:12

:thumbup: Dikke bak, persoonlijk vind ik de steelies wat meer badass en de witte velgen meer racy.... persoonlijk ben ik meer van de badass, maar ik begrijp je keuze! :thumbup:

Fabian_GTI 27-05-2008 17:48

Ik bleef met mezelf in discussie gaan over wel houden, niet houden.

Dus ik heb hem welgetelt 12 uur tekoop gehad en ben werkelijk overspoelt met reacties. Maargoed wie het eerst komt wie het eerst maalt dus er kon al direct een jongen uit Amsterdam die ook wel bekend was met VWFORUM langskomen.

Deze is zojuist langs geweest en wilde hem erg graag overnemen van me. Direct mijn audio eruit gehaald en daar ging ze dan..... :(
Is toch wel ff slikken, dit was echt het eerste golfje wat zo gigantish betrouwbaar was die ik in het bezit heb gehad !

Hopelijk heeft de nieuwe eigenaar er net zoveel plezier van als ik ervan heb gehad !!

Heb er nu al spijt van eigenlijk, maargoed het is tijd voor wat nieuwers binnenkort ! :(

Hier nog even wat foto's van afgelopen weekend die ik heb geschoten:

Japan vs Duitsland ( Wat vrienden van me hebben Japanse wagens )

Samen met een witte cabrio in parkeergarage HHwaard

Zoek de verschillen :spam:

Dat was het dan voor mn oude trouwe witte GTI.

Binnenkort wat nieuws van mijn kant uit, wat het precies gaat worden ga ik nog even over in discussie met mezelf :mrgreen:

All times are GMT +1. The time now is 12:36.