![]() |
gelukkig heeft de bestuurders niks.
|
Quote:
:rolleyes: |
dan doe je ook niks meer met een orginele voorbuper.....jammer joh
|
Quote:
|
Dat is kut!! De Groningse landweggetjes zijn nogal verraderlijk... Vooral met mist en blubber kan je zo verrast worden..
En sturen icm remmen (blokkeren) werkt averechts, dan ga je helaas rechtdoor. Bizar dat die velg helemaal doormidden is! Moet wel een harde klapper geweest zijn. |
Quote:
Quote:
de snelheid was aan gepast van 120 km/h naar 100 km/h ??? een boom werkt niet echt mee dan ....... |
Quote:
![]() :confused: |
gelukkig er nog goed vanaf gekomen, wel zonde van de golfjes
de velg is dwarsdoor!!!!!!! ![]() |
Quote:
En daar steken de vooroordelen de kop al weer op... :screwy: |
Quote:
Mwah, ik weet nog hoe mijn Jetta er aan toe was toen ik met 120 frontaal de vangrail in ging. Die tweede Golf ziet er erger uit... |
boom en vangrail is wel een heeeeeeeel verschil... vangrail is er voor gemaakt, boom geeft 0,0 mee.
De eerste klapper lijkt me nog het pijnlijkst! |
Quote:
De vangrail had nog geen kras of deuk. Maarja, aan de andere kant heb ik ook al auto's gezien die met 30kmh tegen een boom zijn geschoven, en die zien er ook niet meer uit. |
Quote:
Achja we zijn allemaal liefhebbers en om nou te gaan zeggen dat we allemaal even rustig rijden?? Ik rij in de audi ook veels te hard en best asociaal, maar ik rij niet door woonwijken of ietsdergelijks... |
Quote:
Dus je rijd enkel snelwegen en parkeert de auto altijd ergens in een weiland :woowoo: |
Quote:
De anwb sleept hem naar huis. :) |
:):)
(was deze onder de gordel, of nog net niet??) |
totaal niet.... maak je borst maar nat! ;)
|
Niet iedereen woont in een woonwijk, of moet erdoorheen om thuis te komen ;) , hier in Limburg heb je andere wegen daarvoor...
|
Vergeet niet dat een Golf 2 ook écht een zwaar achterhaalde auto is qua passieve veiligheid. De ÖAMTC (oostenrijkse ANWB) heeft eens een vergelijkende test uitgevoerd tussen Kever. Golf 2 en Golf 4. De Golf 2 kwam er eigenlijk nog wat slechter uit dan de Kever, omdat de Kever een wat hogere zitpositie heeft (standaardhoogte :D )
Filmpjes staan hier Jens |
Man man man wat een klappers....
|
All times are GMT +1. The time now is 05:15. |