![]() |
Quote:
ja 7 x tanken.. |
Quote:
:D |
of 4200km rijden... :D
of 30tubes Xado meuk of 10x apk of... ga zo maar door! :rolleyes: |
Quote:
Als je niks fatsoenlijks te melden hebt, hou dan gewoon je mond aub... Der spelen meer factoren mee. Namelijk, wanneer rijd me Golf weer. Ben ook opzoek naar een leuke Mk3 Vr6 echter heb genoeg tijd om een goeie te zoeken. Dus de vraag is hoelang rij ik in me auto die ik nu zoek? kan 4 maanden zijn maar ook 2 weken. En ik kan me nu ff voort bewegen met de auto van me ouders. Dus kijk gewoon nog ff rustig rond. |
Quote:
Nee hoef geen Bmw En je kan zeer zkr goedkoper dan €450 krijgen.... |
Vooral niks laten opdringen, is dit misschien iets voor je?
edit: te laat :redface: gezien dat de distributie"snaar" van die Polo kapot is, 350,- pleuro's + de kosten van een ander blok = weer teveel, suc6 met verder zoeken. |
|
Quote:
MWUHAHA tuurlijk..... Wel vergelijkbaar materiaal! Ik wou je alleen maar een pleziertje doen. |
Quote:
heb je meer info? --> pb of mail zoek nog een goedkoop autotje voor me zusje |
hee TTF bel maar even 0652686388
|
Ook iets om rekening mee te houden: die Swift bijvoorbeeld is een redelijk gewild modelletje. Die ga je dus makkelijk weer voor €700,- kwijtraken, of voor meer! Dát is pas goedkoop rijden!!
|
Quote:
Ja ik weet het. Echter moet echt zo goedkoop mogelijk. Ben namelijk ook aan het kijken voor een golf 3 vr6 of audi a3/a4. Dus hoe meer ik aan een goedkope auto uitgeef, des te minder is het dalijk voor me nieuwe auto. Echter der zit geen haast achter de audi of vr6 maar je weet niet wat je tegen komt. |
heb een vw golf 1.6 automaat staan super karretje met vol jaar apk VRAAG prijs 450 euro
|
heb jetta 1 staan, 1300cc benzine, 4 deurs, 47000 km, 800 euro
|
Slotje aub, reeds paar maanden geleden voorzien van een auto.
|
All times are GMT +1. The time now is 08:16. |