Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Golf en Vento MK III (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=16)
-   -   he heeft iemand ervaring met het cleanen van achterklep en bumpers (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=3651)

teknix 12-07-2004 22:08

Yep,Golf3.

hajee 23-07-2004 08:37

deze was mn vrouwtje,
uitsparing van knipperlicht hebben we ander stuk kunststof ingezet
eerst gekit met ruitenkit en daarna de naden en de achterkant met polyester vol laten lopen...

Pedaalemmer 23-07-2004 09:01

maar waar laat ik in godsnaam me knipperlichten

hajee 23-07-2004 09:07

Quote:
Originally Posted by Gtipowerrr

maar waar laat ik in godsnaam me knipperlichten

hmmm in je mistlamp???
deze van jou??mooie auto!!

Pedaalemmer 23-07-2004 10:06

nee is niet mijn auto. maar in de mistlampen onder is lijkt mij te laag en ook geen ruimte in de mistlamp.

VolkswagenRacing 23-07-2004 11:14

Ployester en glasvezel matjes op een ABS plastic bumper :S
Heeft er iemand foto's van een auto waar het na een zomer en een winter er nog steeds netjes op zit?

Glasvezel/polyester/abs plastic zetten namenlijk anders uit bij temperatuurs wisselingen. Soms alleen een scheurtje in je lak, soms heel t stuk er in 1x uit.

Smeren vind ik geen oplossing, dan eerder lassen. Kunstof repair sjit werkt volgens mij ook. Alleen kost flink wat, en als je de naad uit je g60 bumper wilt hebben kan je wel een liter gaan halen denk ik.

Niemand nog andere ideën?

hajee 23-07-2004 11:57

Quote:
Originally Posted by VolkswagenRacing
Ployester en glasvezel matjes op een ABS plastic bumper :S
Heeft er iemand foto's van een auto waar het na een zomer en een winter er nog steeds netjes op zit?

Glasvezel/polyester/abs plastic zetten namenlijk anders uit bij temperatuurs wisselingen. Soms alleen een scheurtje in je lak, soms heel t stuk er in 1x uit.

Smeren vind ik geen oplossing, dan eerder lassen. Kunstof repair sjit werkt volgens mij ook. Alleen kost flink wat, en als je de naad uit je g60 bumper wilt hebben kan je wel een liter gaan halen denk ik.

Niemand nog andere ideën?

we hebben de polyester alleen gebruikt als soort van plamuur, werkt perfect ook na 3 winters:)

miquelvr6 26-09-2004 19:17

ik zou gewoon plastic lassen.. word het mooist denk ik... heb het zelf ook laten doen en ben zeer tevreden over het resultaat... zie foto

let niet op de "geplette"vliegen

Jurgen Santana 26-09-2004 19:39

Quote:
Originally Posted by Gtipowerrr
nee is niet mijn auto. maar in de mistlampen onder is lijkt mij te laag en ook geen ruimte in de mistlamp.

Je kunt de knippers van een Golf 3 in je mistlampopeningen maken. Deze passen vrij goed!

VolkswagenRacing 26-09-2004 22:34

Maar de naden in je golf 2 g60 bumpers kan je niet dicht lassen. Daar moet wel wat in. Maar wat :S Ik zat zelf mischien te denken aan lijm uit een lijmpistool (smeltlijm). Iemand hier ervaring mee?

Michiel86c 26-09-2004 22:37

Ik heb knipperlichten gemaakt van LED-jes in mijn mistlampen. Best netjes maar voor het praktische eigenlijk iets te laag.

PsyKx 08-10-2004 12:28

gewoon bumper van afbraak halen, lijntje uit slijpen en met een soldeerbout in lassen.

VolkswagenRacing 08-10-2004 18:01

Lijntje in lijntje? Dat word toch nooit netjes?

All times are GMT +1. The time now is 02:35.