![]() |
Quote:
Deze auto is dus een poosje van jou geweest? Als je me meer over de history kan geven dan zou ik het graag willen weten. Hoe de auto was in jouw tijd dat je hem had. |
Quote:
Bumpers met chrome lijstjes zitten er dan weer op hoor, lijstjes zijn alleen niet zo netjes. ik zal kijken of ik wat foto's kan maken en plaatsen in de staat dat hij nu is. |
gast, denk je dat ik dat verzin?
ik vond het toen een hele mooie auto zeker op die Teledials ik heb van Thomas toen een aantal dingen gekocht zoals die voorbumper hij vertelde me toen over de auto, ik zuig het heus niet uit mijn duim .. |
Ik heb het dashboard er met Jurgen samen ingebouwd en dat was geen pruts werk,wat alle andere eigenaren erna mee hebben gedaan is een raadsel.
|
Nu dan maar hopen dat ie weer in ere word hersteld !
Toen Jurgen hem had vond ik hem iig op z'n mooist ,vooral met dat dash ,en het "style" interieur ! En dat dashboard zat er inderdaad netjes en goed in toen ! Ben benieuwd naar de foto's ..... |
mijn favo deel van die auto is altijd de spoiler geweest
|
het is iig leuk dat hij weer terecht is .. hopen dat hij weer een goede staat wordt gebracht!
|
wat kunnen we elkaar toch lekker afzeiken op zo'n forum he! Heerlijk!!!
Maar goed, laat ik dan ff 1 hand in eigen boezem steken... die plank onder dat raampje... die is van mij!!! Ik weet het, ik ben een luie donder... Maar Jan ( laagvlieger ) heeft dat uiteraad bij de koop gewoon van mij vernomen...en ik ga er haast van uit dat Jan dat ook gewoon weer bij de verkoop aan de volgende eigenaar heeft verteld. Maar ja, wat daarna allemaal wel of niet verteld is aan de volgende eigenaren.. ach ja.. Volgens mij is het tijd voor een slotje op dit draadje of een Modje kan het gezeur er wat uit filteren.. |
Haha wat een verhaal...
Ik heb inderdaad bij de verkoop uiteraard verteld van het kapotte raam. Verder heb ik weinig tot niks aan de auto gedaan, behalve er mee rijden. Vond het qua rijden een erg fijne auto, zelfs de fijnste Jetta die ik tot nu toe heb gehad ! Voor de rest werkte alles, en had ik zeker niet het idee dat het een hobbybob auto was... |
Kom op, zo'n gezeur is het niet. Enige wat ik kan vinden is de opmerking over de dashboard bedrading.
|
All times are GMT +1. The time now is 15:35. |