![]() |
chris ook jij welkom :thumbup:
|
Alberto, Molle, ik dank u beiden. :)
|
heee, dus DAT is chris! nogmaals aangenaam! ;)
|
Quote:
De linker hè, Sander, de linker. ;) Thanks. |
inderdaad gewoon die plantenbak in die tuin laten staan :D dat ze er maar elke dag aan herinderd mogen worden :)
|
Chris, ik heb een welkomstcadeau voor je:
Gisteren gespot in een Golf GLS verkooptopic ;) |
De NR25DT is ongeveer 10 bij 20. Veel plezier ermee.
|
Nóg beter toch? Kan ie ook gelijk leren uitdeuken!
|
Mooi kofferbak formaat!
|
Dus DAT is chris :eek: ? :D ;) . Haha wekom gozer! En een heel erg leuke golf, je stijl bevalt me wel :thumbup:
|
Hey chris leuke topic, we hebben elkaar al een keer ontmoet dus die foto mocht mij gespaard blijven :D.
Mooi dat je in ieder geval van jetta naar golf bent gegaan, dit vereist toch wel enige vorm van intelligentie :D |
Quote:
|
Quote:
Had ik al van Stijn zijn pagina af geplukt een hele tijd terug. :D Maar toch bedankuweld. |
Quote:
't Kenteken bestaat nog bij de RDW, dus er is nog STEEDS hoop. :D :screwy: |
Quote:
Ga je motorkap verven, grapjas. :tongue: |
Quote:
Ga je auto dweilen, grapjas. :tongue: :D |
Quote:
![]() |
Quote:
Thanks Marco. Nu moet ik hem weer effe aan 't rijden krijgen, dan heb ik er ook nog echt wat aan. :D |
Ik las dat je het te koud vond om aan je auto te werken mocht het nodig zijn mag je mijn garage wel gebruiken...;) mijn beestje staat toch alleen maar s 'nachts binnen...
|
Quote:
Heej, thanks Dave. :thumbup: Mocht het echt nodig zijn laat ik je even wat weten, maar hoop het te redden zonder de auto te moeten verslepen. Denk dat het voornaamste probleem bij mij de luiheid is die toeslaat. :D |
All times are GMT +1. The time now is 08:24. |