![]() |
heb de man even gemaild
kreeg dit terug korte reactie mijn vriedin heeft vrijdag avond betrokken geweest bij een ernstig auto ongeval vandaar jammer jullie reactie als niemand een weerwoord kan geven helaas tja ..... |
Quote:
Ik de beste man even proberen te bellen, werdom geen andwoord. Maar wat ik ook niet begrijp is dat die 2 mensen laat komen op het zelfde tijdstip :confused: Maar het is idd best vervelend voor deze man, maar stuur dan even smsje of een belletje. Hij heeft me niet eens gemaild....?? Hoop dat het allemaal een beetje mee valt voor ze meisje. Maar ik stop er geen energie meer in. Gr Lars |
Had dan even langs gekomen voor een bakkie.... :(
Balen als je ook nog van zo'n pokke eind moet komen. |
Quote:
Bedankt man, dat was waarschijnlijk dan het hoogte punt van me dag geweest :tongue: Volgende keer kom ik zeker even langs als ik in de buurt ben. :thumbup: |
Quote:
Kan best zijn... inderdaad hoop ik ook dat er verder niks ernstigs aan de hand is, maar het blijft raar, volgens hem had ie geen afspraak met Lars, aangezien die hem niet teruggemaild had, dus mocht ik komen. Maar goed, verder waren we over de auto (waar het tenslotte om gaat) totaal niet negatief, onze reactie is ook niet zo vreemd als je verder van niks weet lijkt mij. Als hij een weerwoord had willen geven had dat ook gekund, hij heeft m'n mailadres en telefoonnummer...;) Grz Niels |
Quote:
:D |
Quote:
Och kijk, dat vindt ie mooi hè... :rolleyes: ( :D ) |
Quote:
Als dat een copy/paste is van zijn tekst zegt het nog meer over zijn IQ. Wat een randebiel, ik schijt echt balen van die vent. 400km op de klok gezet, 4 uur van de zaterdag naar de klote, broodje unox rijker in de maag maar geen 16V voor Lars. Jammer dat z'n mokkel een ongeluk heeft gehad, ff bellen dat je verhinderd ben kan best en vooral als je weet dat mensen gewoon 200km enekele reis moeten tokkelen! Reken maar dat ik die vent terug pak en hoe.... dit gaat nog een staartje krijgen. Gelukkig heeft dat mokkel van hem geen ongeluk gehad met de 16V :rock: |
korte reactie mijn vriedin heeft vrijdag avond betrokken geweest bij een ernstig auto ongeval vandaar jammer jullie reactie als niemand een weerwoord kan geven helaas
kopie van de tekst die ik kreeg reactie tijd was 10 min , een mail retour tijd stip was rond 11 uur ( bezoek tijd in een ziekenhuis lijkt mij ) :rolleyes: |
Quote:
En? |
Kijk eest maar eens wat de marktplaatslink nu aangeeft ......
http://link.marktplaats.nl/136893520 Dodge Ram Pickup V8 magnum 1500 slt laramie 6 persoons Lijkt mij niet echt een gti ...... :screwy: |
claire ......is weer uit het ziekenhuis zeker ..... :D :screwy:
|
Zou dat de auto zijn waarmee ze in dat ernstig ongeval heeft gezeten? Wat is d'r gebeurd, heeft ze een Alto plat gereden ofzo?
Limburgers... :rolleyes: |
Claire is a life..... Ik heb alweer proberen te bellen met die gasten, maar ze nemen niet meer op als ik bel. Ik wou alleen even weten hoe het met Claire was.....hahahahah
Wat een rare gasten daar in het zuiden. |
Generalisatie? ;)
|
Quote:
:D |
even een schop, ik kom zelf uit echt, vraag me af waar ie staat, eens kijken offie er nog steeds staat. Link marktplaats werkt al niet meer, maar het zou me niets verbazen als die wagen nog steeds daar staat te roesten.
kan eventueel via pm ff adres geven. |
All times are GMT +1. The time now is 20:31. |