![]() |
Quote:
3500 euro ben je met gemak kwijt voor een ongeblazen blok met 200 pk |
Quote:
Ik weet wat je d'r voor kwijt bent. ;) Ben me al een flinke tijd aan 't inlezen over de mogelijkheden. |
Quote:
Dus 3500 euro is een hele nette prijs voor deze ex TFSI :D |
Quote:
;) Precies, Ik ben bezig met mijn VR6 met compressor, en geloof mij dat die 3500,- zo op is al heb ik hopelijk straks wel 300+ pkaas. |
Quote:
oh? pics en info??? |
Quote:
Rustig aan Rene, 3 maart gaat hij naar de spuiterij en dan wordt hij binnen en buiten overgespoten, dan als hij terug is kan ik het interieur en dashboard (R32) erin. In de tussentijd gaat de motor compleet uit elkaar, met andere zuigers etc etc dus alles erop en eraan. Nu is er nog weinig te zien. Motor gaat er aankomende week uit, heb nog maar 2 weken. |
probeer jij straks zelf maar rustig aan te doen met die compressor ;)
plannen klinken goed! |
Quote:
Haha, ik heb mezelf 2 jaar gegeven al hij terug is vd spuiterij tot hij klaar is. Ik ben ondertussen ook nog 'even' een Golf 1 16V aan het maken, die wil ik als daily gebruiken en dan kan de automaat Golf 2 naar mn vriendin. |
Quote:
Dat is ook "effe" 100pk meer, ofwel anderhalf keer zo veel. ;) |
Quote:
Als je een AAA VR6 neemt komt net over de 200pk grens met kopbewerking en andere nokkenassen, dan ben je ruim 1500,- verder en meer dan dat lukt al niet meer. Als je de 2.0T neemt met chip op maat vlieg je daar met alle gemak overheen. Voor 3500,- kan je echt geen ongeblazen motor voorzien van een turbo op de juiste manier met veilige 200+ pkaas. |
|
beun de .....haas??
|
Quote:
Staat een leuk topic. :) |
Quote:
Kan zo in de ijzer bak |
Quote:
Staat ook in de advertentie. Leuk dat ie eerlijk is d'r over, maar je kunt er zo bar weinig mee. :screwy: |
Leuk om een bijzettafeltje van te maken? :)
|
Quote:
Duur bijzettafeltje dan. :tongue: |
All times are GMT +1. The time now is 04:34. |