![]() |
Quote:
Goed man :) |
Goed gedaan PLOON, staat lekker zo, moet die van my nog steeds een tandje lager zetten achter!
|
de zon scheen dus dacht ik "laat ik vandaag maar eens luchtgekoeld naar het werk cruisen". zet hem op e parking als toevallig net een collega langs rijdt (die zet zijn auto meestal ergens anders). zijn reactie: "die is laag!!". hij gaat effe in de cabine zitten en bij het uitstappen is zijn commentaar "AU". ja michel, hij is laag (hij stoot me daar toch zijn kop tegen de bovenkant v/d deurpost) :rolleyes:
|
Ziet er echt goed uit, Pim! :cool:
|
Pim dat wend vanzelf...:D
|
yep, ik heb er zelf nog geen last van gehad. je moet nu flink omlaag bij het instappen en als je uit wilt stappen is de grond zo dicht bij dat je vanzelf in de gaten hebt dat er iets 'niet klopt'.
in het verleden heb ik het wel eens gehad als ik naast een hoge stoep stond, doet verrekte zeer. |
Je wilt niet weten hoe vaak mensen zich stoten in die spijl van ons !!
Ook leuk zijn die beugels van de safari's , als ze half open staan ;) AUWW :mad: |
Ik heb me rug een keer open gehaald met instappen bij de cargodoors! aaauw :frown:
|
cruise net naar huis. pak ik toch net iets te snel dat laatste drempeltje.
tering wat een kanl zeg (is natuurlijk ook 1 grote klankkast zo'n cabine) net nog effe onder de bus gelegen (ken net), zit maar een heel klein krasje op het stuurhuis. voortaan toch maar echt langzaam over die dingen heen. |
Dat leer je snel genoeg af denk ik!
|
"krasje" op je stuurhuis ?!
hahaha Moet je met de ACN ons stuurhuis eens bekijken die 2 boutjes die er aan de onderkant inzitten zijn al 3/4 weggesleten :) |
Ben benieuwd hoe het er bij Wouter uitziet :D
|
Dat valt echt reuze mee! Ik pak nm. bij voorbaat al alle drempels die ik niet ken schuin en ik ga echt heel rustig erover heen.
|
jongens leg op de ACN maar een spiegel eronder, dan kan iedereen effe checken..haha Ploon ziet er goed uit zo! Coole foto's ook!
|
All times are GMT +1. The time now is 05:31. |