![]() |
lc3u dark burgundy
![]() lc4v dark violet pearl effect ![]() lp6k cliffgruen (H) ![]() |
@ Tjaap: Misschien dat je de beginpost even moet aanpassen. Anders hebben we er inderdaad na een half jaartje niks meer aan...
|
Quote:
Is 't geen idee om een map te maken met kleuren, en dan elke kleur een sub-mapje te geven? Weet niet in hoeverre dit mogelijk is omdat ik nooit met het forum album werk... :) Zo zou je de codes in de beginpost kunnen linken aan de mapjes met de foto's van auto's in die kleur. Super gaaf topic trouwens! |
Bronze L95D Metallic
|
Quote:
Jammer dat de foto zo donker is, dit is LA6V: ![]() EDIT: Lhasa grün is LA6V, LA6Y is Tuerkis-Metallic (Grün) |
Kunnen die foto's niet beter allemaal worden opgenomen in de startpost? Lijkt me iets overzichtelijker als iemand een kleurtje nodig heeft ipv al die pagina's afspeuren..
|
Quote:
vandaar dat we hebben uitgelegd hoe hij er linkjes van moet maken ;) |
LA7V Polarzilver [ mijn project golf, voor haar vorderingen]
![]() |
Quote:
zo dit vind ik een hele mooie. is deze van het forum hier?? |
van de voorzitter zelfs ;)
|
LA5Y Helios Blue (ex golf)
![]() LD7Y Quartz LZ7M Grijs ![]() |
De mijne vroegah:
LA9V Briliant Black Metallic ![]() Daarna: LW5Z Jazzblue Perl ![]() |
Bordeaux Red LC3Y Parlemoer
![]() |
![]() LC3L Hot Chili Red Perleffect VW Code: E1 |
LD6T Electronic Green Metalic VW code X9 |
Staat nog (steeds) niet in de lijst, dus nogmaals:
Oakgreen metallic L94E: ![]() |
Ik heb op mijn MK2 GTI 16V uit 87 de kleurcode: LK6U het is een beetje champange achtige kleur weet iemand hier de benaming van deze kleurcode..??
|
LK4Y violett op de voorgrond en daarachter de al geposte L90E alpine weiB
![]() |
Soort van offtopic
Kan iemand me dan vertellen of mijn auto ook Bordeaux Red LC3Y Parlemoer is net als die van Twan (classicline) ? Ik kan nl nergens een kleurnummer ontdekken. Zo niet dan graag het kleurnummer wat het wel is. Sorry voor offtopic en alvast bedankt :redface: |
zit er geen sticker meer in je kofferbak?
of in het boekje de sticker voorrin? anders ff bij de dealer aan de hand van je chassis nummer opvragen wat voor kleur het is. denk dat ie anders is als die van Twan. |
All times are GMT +1. The time now is 03:36. |