![]() |
volgens mij is het een 49er bril VA... bobbelje op het dak ;)
|
Zei de kenner...
|
ff heel erg OT: bij die kleine achterlichten he, hoe ziet dat eruit als je dan remt en knipperlichten aan hebt? of heb je achter simpel weg geen knippers? of is het net als bij een amerikaan?
zoja, big interess in how that works ;) |
Quote:
Nee, geen lotto gewonnen, maar we hebben weer een kevertje te koop staan. Dat geld investeren we in de projecten ! En in Duitsland heb je 3& BTW verschil, dus als we meer halen (ook ene straight axlekit voor de spijl) dan kan 3% aardig schelen ! @spleet52: op theTGF site staat '50 ? Begin '50 misschien !? :confused: |
Quote:
De knipperlichten zijn van die uitklaparmpjes in de B-stijlen !!! :D |
Quote:
Zonder uitklap armpjes, zo ongeveer vanaf '57, '58 is het hetzelfde als bij een amerikaan. Bij remmen doen ze het allebei, en zodra je de knipper aanzet begint de ene te knipperen, en brandt de andere fel door. Met 6v installaties van toen zeer slecht zichtbaar t.o.v. tegenwoordig. @ VA: was ook met een :wink: bedoeld. |
Mister VA wil je voor mij ook een kevert as meenemen dan als je toch gaat.
|
@ BKZ:
tuurlijk, duurt nog wel een maandje hoor ! En de kubel 24 maandjes denk ik ;) |
Quote:
Heb de tijd zoals je weet en kan zien aan de kever |
Quote:
Ej leonneke, we gaan me toch niet voor leugenaar uitmaken toch? zoals je kunt zien rijdt ik er tot groot ongenoegen van mijn kentekenplaat gewoon mee rond :cool: |
Zo dan!! Geen hobby-ist dus :D:D Ziet er goed uit hoor!
Achter nog een tandje zakken en klaar ;):) |
Hmmmm, lekker laag! :cool:
|
Óke....neem mijn woorden terug !!!
Ziet er goed uit :D |
tanx heren
jullie kunnen hem op euro wel voorbij zien schuiven :biggrin: de achterkant nog wat laten zakken zal helaas pas na euro plaatsvinden, want die staat jammer genoeg nog op eenzame hoogte :redface: en dan ben ik aardig tevreden |
Hee Bug daddy,heb je geen hele foto van je auto?
|
Quote:
tuurlijk, maar kijk ff op keverpech.nl, dan kun je hem ook nog zien toen ik nog als baja rondreed op de 4th ACN August 3rd 2004 :) daar sta ik tussen een gele kever en een oranje bus..... |
Hee mannen ik heb mijn as in totaal 2 inch versmald en 15 x6 cookies met 175 smartbandjes.
Hij stuurtnu scherper dan origineel. Ik zal kijken of ik er een foto bij kan zetten |
volgens mij is het gelukt
|
Quote:
Vet ! hebbie ook fotos van hoe je de as verbouwt hebt ? |
Zo!! dat staat erg goed! Op welk punt heb je de as versmald?
Is het niet zo dat je max. stuur-uitslag nu kleiner is?? Goed gedaan iig! Ook deze kan achter nog wel een tandje hebben ;):) |
All times are GMT +1. The time now is 05:17. |