![]() |
Vandaag de audio erin gezet en ja hoor het past :thumbup:
weer geen foto's kunnen plaatsen kom zo snel mogelijk! :rolleyes: |
Quote:
Ik snap nog steeds niet hoe jij je zorgen kan maken om het passen van je audio. |
hoezo :thumbup:
De sub kist is 120L Heb 10 cm over tussen me kist en de kofferklep ;) |
vandaag bij jan geweest en een mooie orginele gti grill opgehaald.... :thumbup: ben er blij mee!
als die erin zit maak ik echt foto's!!!!!!!!!!!! ;) |
Hey netjes man
Nu nog de FOTO'S :postpics: |
jah ik weet ut... nu nog het kabeltje vinden :thumbup:
|
Inmiddels moet ik nog steeds foto's plaatsen :wow: nog steeds niet aan toe gekomen.
wel wat kleine dingetjes aan de golf gedaan: Km teller kabel vervangen. thermotijdschakelaar vervangen (sommige mensen kunnen beter van auto's afblijven :mad: 2 polige sensor monteren en 3 polige stekker erop duwen:() schakel stangetjes enzo vervangen. nog wat kleine dingetjes. foto's komen egt zsm! |
|
hallo mensen
hierbij dan eindelijk de lang beloofde foto's :redface: het heeft even geduurd maar ik snap nu eindelijk hoe ik foto's kan posten :wow: de eerste foto is van hoe die was toen ik hem kocht (op de wielen na) tot aan de laaste hoe die nu is :D ben nog lang niet klaar maarja daarom is en blijft het een hobby :thumbup: de nieuwste verandering is het leren interieur wat we vrijdag zijn opwezen halen bij gti-er nog bedankt hiervoor. ziet er super uit en zit zalig!!! :D tot zover de update gr jeroen |
interieur zit zalig!:D
|
welke kleur is dit invb. kopen spuitbus!?
|
Even een updatje.
Ben bezig met revisie van me nieuwe blok. de onderdelen die vernieuwd worden: lagers. keeringen pakkingen zuigerveren klepseals niewe olie pomp 16 nieuwe klepstoters. blok mooi gespoten dikke inlaat. nokkenass van een kr 4-2-1 spruitstuk en nog wat klein spul. binnen kort foto's. Mvg remco |
Quote:
Ik snap 'em nu:D |
Quote:
wat snap je? |
Quote:
Waarom je je zorgen maakte om het passen van de audio. |
Quote:
daN stond er net een verkeerd fototje in je quote :) :tongue: en ja het is groot zat he:D |
trouwens sorry voor de beetje slechte foto's :redface:
is met mn telefoon gemaakt :shake: maar er komen nog betere heel binnenkort :thumbup: |
Vandaag nog wat onderdelen gekocht.
Waaronder een nieuwe nokkenas ketting nieuwe klopsensor nieuwe draadeinden voor de uitlaat nieuwe krukass keering oliepomp bouten waterpijp rond het blok nog wat klein grut!! Ook wat dingen gedaan blok verder inelkaar gezet kleppen ingeschuurd nieuwe klepseals gemonteerd. morgen de kop verder afmaken en misschien monteren...... :D |
vandaag bezig geweest om de klepveren en de nieuwe stoters te monteren.
daarna begonnen om het aandrijf tandwiel van de inlaat nokkenas van de originele pl as over te zetten op de inlaat nokkenas van een kr :thumbup: en daarna hebben we de nieuwe nokkenas ketting gemonteerd. morgen weer verder en dan hopenlijk het onderblok met de kop herrenigen :D we houden jullie op de hoogte en waarscheinlijk morgen weer wat foto's van de vooruitgangen. |
All times are GMT +1. The time now is 09:52. |