![]() |
Toppie hooorrrrrrr! :)
|
super nette einzer :thumbup:
plannen klinken ook goed! succes nn kon het niet laten deze ff voor je neer te zetten, kijk net ff wat makkelijker. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
WOW; netjes en mooi!!
|
Leuk maar ik zie geen foto's...?
|
erg mooie auto :thumbup:
|
Zo hoort een type 1 erbij te staan! super mooie auto. Vooral straks met een 2 liter ABF op webers!
Groetjes Marten |
Ok Fabian bedankt.
Was even mis gegaan met plaatsen van de foto's op de juiste manier.Zal proberen om het de volgende keer ff goed te doen. :thumbup: :D |
Wat een super fraaie 1! Net als vorig jaar weer in Burgum?
Heb je restauratie foto's op pagina 1 even zichtbaar gemaakt, scheelt klikken ;) Hier nog een foto uit Assen: ![]() |
mooie mk1! zeker en vast je werk van gemaakt met veel liefde voor de auto! Nice! Greetz!
|
#$%^(
wat een mega mooie golf is dit zeg..petje af :thumbup: zal hem cker bewonderen op de vag treffen :) |
Bedankt voor jullie reacties en nee heb er niet mijn werk van gemaakt maar wel werk van gemaakt :D
|
top wagen
topwagentje
gans geile wagen! :thumbup: :screwy: |
Super auto andre,
Een voorbeeld voor velen, waaronder mijzelf. en volgens mij hebben wij elkaar eens ontmoet in Duitsland is het niet? |
Deze is echt dik, vooral de kleur en de wielen !! Mooie auto man !
|
vipergrünn?
|
erg clean karretje, houden we van :)
|
Alleen maar promps.
|
en nog 2 op burgum 2008
![]() ![]() |
Quote:
yepz :D |
Hele nette golf :thumbup:
Heb bij Jensma wel eens ff stiekem staan te kwijlen voor de showroom waar die deze winter heeft gestaan :tongue: |
All times are GMT +1. The time now is 04:42. |