![]() |
Quote:
Nog steeds interesse :thumbup: |
|
Is de kleur nog netjes? Of dof aan het worden??
|
Hij is rood, dus altijd dof aan het worden... maar per saldo zit hij nog goed in de lak hoor, glimt nog en niet echt veel verkleurd of zo. Tevens nooit schade gehad, dus ook geen rare kleurverschillen.
Jens |
ga je zondag ook naar de v.a.g meeting in burgum
zo ja neem je hem dan mee ? zou hem graag eens in het echt zien anders kom ik binnenkort ff langs heb namelijk wel interesse en waarom vraag je hier op het forum meer voor de golf als op mp jeroen |
Staat ergens dat je mag bieden op marktplaats, denk dat hij hier de prijs is vergeten te veranderen;)
|
Pb en 1ste optie aub!!!
Voor het geval er meer mensen intresse hebben :D |
Zoals wel vaker: wel interesse maar geen actie.
Vandaag wordt 'ie geschorst. Proefrijden daarna niet meer mogelijk! |
daar zal het verkopen niet makkelijker van worden..
|
Niemand voor een knappe Golf met opschrijving in plaats van afschrijving???
|
Kennis van mij had geen belang meer bij de Golf?
|
Quote:
Nee hoor. Wel een aantal van het forum, maar dat blijft bij (helaas veel) heen-en-weer mailen. Ook op MP een aantal reacties, maar in verhouding tot ht advertentiebedrag valt het eigenlijk nog tegen; op VF een betere verhouding kosten - reacties :thumbup: Jens |
|
Hey meneer,
un joppers stadsje waar ligt dat ergens en zou u mij uw gsm nummer ff willen pm-en. Want ik ben vanaf maandag weer autovrijgezel en ben erg benieuwd hoe de auto er in het echt uit ziet. |
Liwadden, ff googlen en je weet het.
PB-en werkt trouwens ook beter dan in een topic reageren... Ws wordt de Golf morgen opgehaald, laat ik weten. Jens |
Unit sold, hij is terug naar de ommelanden!
Jens |
All times are GMT +1. The time now is 15:56. |