![]() |
Mooie wielen! staan echt super!
Tis nu nog wel net een Jetta Country :) Ben benieuwd naar de verlaging. |
Quote:
klopt.. |
Quote:
Jetta Country, hmm, ook wel grappig om te maken hahaha :D |
Zo, de Jetta staat nu bij de spuiter voor de deur. Straks wordt het nieuwe voorscherm gespoten en gemonteerd en dan ziet ie er alweer een stuk beter uit :)
En donderdag als alles volgens plan gaat dan zit de schroefset eronder :D Gaat nog leuk worden om deze als daily te gebruiken aangezien de golf eruit gaat.. Ach we zien het allemaal wel.. Wordt in ieder geval vaak de velgen poetsen :) |
Zo, het nieuwe voorscherm zit erop, een nieuwe grille zit erop en de schroefset zit eronder. Die moet alleen voor nog wat lager. Nu nog side-pipes :D
Hier wat foto's van hoe die er nu bij staat. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() vanavond in Leiden trok die aardig veel (positieve) aandacht :D |
sidepipes? is het dan een corvette .
zo is de wagen toch klaar. |
wil nog aan mijn kant 2 pijpjes eruit laten komen.. wou eerst aan beide kanten maafr doe gewoon aan 1 kant..
|
nee, ik zou niet voor die sidepipes gaan, lekker origineel of een s-bochtdemper erop,
zou gewoon jammer zijn om een mooie auto als dit te verbrouwen. |
damn.... nice.... verkopen??? ;)
|
mooi, ik zou ook geen sidepipe doen .. dit zou ik wel doen:
stootstrips eraf, oud model grille erin met logo en zakken! ;) |
Heb juist de originele grille eruit gehaald :tongue:
Tjaap, terug kopen? hahahaha En die side-pipes komen er toch, heb al een fotoshop gemaakt van hoe het eruit komt te zien en het zag er dik uit en dat vonden vrienden van mij ook En nu heb ik even advies nodig: Zouden chromen spiegels staan of zou dat teveel chroom zijn? |
doen!!!!
|
zo staat dat opzet stukje voor de uitlaat ook veel leuker nu hij naar beneden ligt.
Is dit trouwens de schroefset die erbij zat, of heb je een nieuwe gekocht? |
dit is die ene die erbij zat :)
|
Ziet er dik uit, mooie velgen ook !
Ik zou wel de orginele grille terug zetten, maar ieder zijn smaak ;) . |
chromen spiegels zeker doen
sidepipe zou ik moeten zien originele grill mag er allen op indien het logo dan ook chrome is |
Dus die chrome spiegels zouden niet te veel chroom worden met de rest erbij?
En die originele grille heeft een chromen logo maar heb liever embleemloos. En de sidepipes die zien jullie gauw genoeg, gaat goed komen |
Jooo man... ik vind em echt dik!!!:D
Weetje al of je volgende week zondag mee gaat naar Burgum? Ik moet over Emmeloord, en jij volgens MSN Routeplanner ook... dus dan kunnen we samen cruisen :cool: |
Ik denk dat ik wel ga. maar is nog niet 100% zeker
|
Quote:
Oke, neem je dan nog meer retro rijders mee :D |
All times are GMT +1. The time now is 16:28. |