Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Golf en Jetta MK II (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Jetta Project (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=42870)

niels83 06-06-2008 14:12

Kijk zo heeft iedereen zijn eigen smaak toch.
Je heb ook jongens die monster bodykits mooi vinden:S

Gemballa 06-06-2008 15:14

helemaal mee eens niels.

Bedankt voor de link!
ik heb er eigenlijk 1tje op het oog met een rode bies dus maar als ik niks vind wordt het zeker deze!!

Gemballa 08-06-2008 22:24

na lang nadenken heb ik besloten om voor ATS Classics te gaan. De velgen krijg ik als het goed is van de week binnen. Heb ze gloednieuw laten bestellen 7j voor en 8j achter. Ben zeer benieuwd hoe ze eruit gaan zien. Heb er erg veel zin in! Nu nog even een picje van de auto hoe die er bij staat. Ik sta open voor suggesties!

niels83 09-06-2008 09:39

tfsi motor er in :P
Zal hem gewoon zo houden lekker laag ats er onder .
Ben je toch klaar

niels83 09-06-2008 09:40

trouwens witte knippers staan ook altijd mooi

Gemballa 09-06-2008 13:50

dat is waar daar kan ik nog wel eens naar gaan kijken! een ander blok erin zat ik ook over te denken ben al wezen kijken naar een g60 blok en een compressor. Dat lijkt me wel wijs!

niels83 09-06-2008 16:34

Jaah is maar net hoeveel geld je er in wil steken he.
Dan moet je ook gelijk alles veranderen als je beetje veilig wil blijven rijden

Gemballa 10-06-2008 14:33

ja alles doorlassen maar is maar tot nu toe zijn het allemaal plannen eerst kijken hoeveel het kost... ben benieuwd wat het gaat worden eerst maar es de nieuwe atsjes afwachten!

Gemballa 16-06-2008 21:39

Het is zover! De nieuwe velgen zijn binnen!! Hier even een paar foto's

Er is nu alleen een probleem... De auto is nu zo laag dat de katalysator en de demper tegen de grond aan komen bij drempels! Nu heb ik bij een ander thread al een oproep gedaan naar aanbod van rechte pijpen en ben zo terecht gekomen bij een katalysator vervanger. Alleen nu de demper nog. Ik ga ook nog even kijken of er eventueel een rechte pijp onder kan, want dat is natuurlijk wel vetter!

Ik ben tevreden over het resultaat!

golfr32 20-06-2008 08:23

atsjes staan m goed joost!
alleen zijn de velgen nu duurder in aanschaf geweest als de hele auto ? :rolleyes:
verder de auto laten zoals die is, geen embleemloze grill etc.

ArjenE 20-06-2008 08:34

oehw, 13 inch onder een jetta 2... vind het niet ietjes te klein, 14 inch in 8J (steffans o.i.d.) staat toch net iets netter

Ik heb van mijn oude jetta nog een middendemper-vervanger in de schuur bij mn ouders liggen, weet niet of je daar wat aan hebt. Zat onder een 1300i, maar weet niet of die diameters anders zijn bij de middendemper...

joostvw 20-06-2008 10:01

Quote:
Originally Posted by niels83
Jaah is maar net hoeveel geld je er in wil steken he.
Dan moet je ook gelijk alles veranderen als je beetje veilig wil blijven rijden

hier bedoelt hij niet aleen dat doorlassen maar belangrijker: de remmen!
hier zou ik voor ABS gaan, maar weet niet of dat zo past.

die velgen staan echt geniaal op een jetta, prachtig. maar die achterlichten vind ik niet mooi.
suc6 verder.

Gemballa 04-09-2008 11:09

Het is een tijdje geleden maar ik ben weer terug... De auto heeft nu wel wat veranderingen achter de rug sinds de laatste update. In de auto ligt nu een 1.8 blok van een golf gti. De nokkenas is vervangen voor een scherpere, er is een spaghetti spruitstuk op gekomen en de hele pijp is nu recht. De auto wordt nu geschat op 170 pk +. Ook zit er nu een embleemloze grill op met een rood biesje. De foto's komen nog!!

Marcski 04-09-2008 11:18

een 16v? Erg optimistische schatting dan, hoor, met alleen een andere nokkenas, spaghetti en uitlaat

joostvw 04-09-2008 18:08

goei em eens op een testbank, ik ben wel benieuw of marcski of jou schattingen kloppen.

All times are GMT +1. The time now is 17:50.