![]() |
Ik heb helemaal niks met voetbal maar EK en WK is altijd leuk gewoon om de sfeer.
|
Was echt super wedstrijdje!! Had gelukkig nog een uurke tussen het werken door gevonden om een deel van de wedstrijd te kijken.
Gewoon 3-0 tegen de wereldkampioen. En dan Affelay die koud in het veld bij zijn eerste schot op de lat schiet :D Wiebrand |
Quote:
Hehehehe :D :thumbup: Volg weinig voetbal. Eigenlijk geen enkele wedstrijd behalve de EK-WK wedstrijden wanneer Oranje speelt. Gister gekeken met vrienden die er in tegenstelling tot ikke wel verstand van hebben en die ketterden nogal wat toen van Basten de opstelling bekend maakte. Goed halfuur later was het 2-0. :D |
3-0 goed gedaan jongens ga zo door. :thumbup:
|
Eindelijk na 30 jaar hebben ze die spaghettie boys weer eens een lesje geleerd....
NA 30 JAAR!!!!! Man wat een goede voetballers hebben wij toch in nederland rond rennen, Maar wel dik betaalt worden om wat stom op het veld achter een bal aan te lopen.. haha Tsja was ik ook maar voetballer geworden hahahhaa, nee ze hebben wel hun best gedaan nu maar hopen dat ze zo blijven spelen en niet gaan denken dat ze al gewonnen hebben. Gr Ronnie |
ik kijk ook alleen maar de ek en wk wedstrijden! en vond het een mooie wedstrijd om naar te kijken. ben erg benieuwd naar vrijdag tegen frankrijk.
grtz. |
Ik wist niet dat de Olympische Spelen al begonnen waren.....
|
Quote:
Puntje van je stoel werk :thumbup: |
gisteren nederland - frankrijk zitten kijken in kantine van mn werk met, jawel, wat franse lui (lading stagiaires).....VOL vertrouwen klopte hun hart ineens na het 3e doelpunt niet meer....werd zelfs mooier na t 4e, toen gingen ze meteen naat huis
geweldig! |
Nederland speelde niet goed, maar als je niet goed speeld en je wint wel dan ben je eigenlijk wel een goede ploeg ;)
|
Quote:
Ik dacht al, wat ik met die oranje beessies van de Appie Hein moest.... :D |
Quote:
Net zoals ik vandaag gedaan heb na de AH boodschappen, plakken op Franse auto's !!!! |
Quote:
:lmao: |
All times are GMT +1. The time now is 23:56. |